Menghitung Hari | Tinggal sebulan lagi !

17 ulasan:
Assalamualaikum , hurmm demam pulak hari ni , lepas makan ubat tadi sampai maghrib tido , hambek kau .. kuat betul penangan ubat tadi , ntah apa ubat aku makan main rembat je hehee ..

Ermmm hari ni dah 13 January , lebih kurang sebulan je lagi untuk bertukar status , jadi seorang isteri , tinggalkan segala aktiviti zaman bujang , oooemmmgeee dapat kah aku menempuhi segalanya haha , perasaan ? entah lah semua perasaan dah jadi satu , ada rasa gembira , ada rasa sayu , ada rasa sunyi , ada rasa yang tiada rasa , berdebar , dan yang pasti ada juga perasaan sedih .. laa nak kahwin pun nak sedih - sedih lagi ? hehehe biarlah rahsia kenapa perasaan sedih tu ada .. tak dapat di ungkapkan dengan kata - kata ..
she is my sista , seorang yang kuat bebel , aku rasa dia yang patut jadi kakak , dan aku yang jadi adik haha .. tq for advise :') doakan kakak mu ini , coz u know everything about me .. the only one ..

Apa-apapun , andai ini jalan hidupku , andai ini takdir ku , aku terima segala-galanya dengan redha , cuma aku takut aku tak dapat jadi isteri yang baik , doa-doakan lah kebahagiaan aku ye kawan-kawan ... doa kan aku akan kuat dengan segala ujian yang bakal aku hadapi , jadi seorang yang kuat untuk menjaga seorang lelaki yang bernama suami , jadi seorang yang tabah dalam sebuah pengorbanan , jadi seorang yang rajin untuk memasak , erghhhhhhhh .. hadiahkan aku BUKU RESIPI ! doakan aku cepat - cepat jadi seorang ibu , takla aku bosan duk kat rumah sorang-sorang haha , doakan aku jadi seorang ibu yang baik .. dan semua lah yee ..

Yang pasti aku doakan semoga orang - orang yang aku sayang juga bahagia , bahagia dengan apa pun yang datang dalam hidup , mungkin ada yang patah hati bila kita tak dapat apa yang kita inginkan , tapi mungkin apa yang kita bakal dapat adalah yang terbaik buat kita , bila apa yang kita nak Allah tak beri , maka itu lah yang terbaik buat kita ... lupakan segala-galanya .. kerana ada yang lebih baik menanti kamu sayang .. jadikan semua itu kenangan yang terindah ! okey yahoooooooo ... hehehehe :'(

Persiapan kahwin ? thanx a lot buat kaksue izza yang sangat banyak tolong aku , thanx a lot tak tahu la macamana nak balas budi baik beliau , kalau takde dia aku rasa sampai bila-bila aku tak kahwin agaknye heheheheh ... last word .. doakan aku , doakan yang terbaik , buatlah yang terbaik buat hambaMu ni ya Allah , untuk diaaa jugak , untuk diaa dan diaa dan diaa dan semua lah hehehehehe!

Hati berbicara :


ok lepas ni dah tak boleh buat ikut kepala sendiri 
ok lepas ni tak boleh merayau sengsorang 
ok lepas ni tak boleh bangun lambat 
ok lepas ni kena rajin masak 
ok lepas ni tak boleh sesuka hati keluar dengan kawan-kawan laki 
ok lepas ni kena mintak izin 
ok lepas ni dah tak boleh noty2
ok lepas ni aku nak belajar balik kereta sebab mungkin aku akan ade penyakit gila bila duk rumah sengsorang hahaha sebab yang pasti ada penyakit rindu dengan geng putrajaya ... yahoooooooo ~ 
ok lepas ni aku memang tak dapat melepak sampai pagi sebab kau kena ingat kat rumah ade seorang lelaki yang patut kat taat sampai kau mati hehehehe 

so SUFURA ! take note ! kau kena hilang ingatan dengan masa bujang kau , strong strong strong!!!!!!






17 ulasan:

  1. Macam lama je tak singgah...
    ehh... Assalamualaikum wbt !! Semoga semuanya dipermudahkan.... :)

    BalasPadam
  2. Aamiin. Semuanya akan OK. Doakanlah tuk titew ye agar jmp jodoh tapi bkn yg sekadar mengisi kekosongan hidupnya.

    Gonna miss you. Love you sweetie.

    BalasPadam
  3. Amin kak qaseh..semoga berbahagia dengan pilihan hati.. insyaallah semuanya akan okey...

    BalasPadam
  4. Alhamdullilah. Bnyk dktkn diri dgn ilmu2 rmh tgga ye. Blh da tu praktis

    BalasPadam
  5. Hamboi da nk kawin ye dia :) Semoga semuanya berjalan lancar ye??

    BalasPadam
  6. chill dear! buat relax je ... keep cool stay beautiful. Yang kena gemuruh tu bakal suami .. suruh dia hafal nama penuh Qaseh start arini hehehe :D

    BalasPadam
  7. InsyaAllah Qaseh.. semuanya akan ok.. cuma life bila dh kawen ni agak berubah la.. lama-lama nnt ok la tu.. Selamat Pengantin Baru in advance... :)

    BalasPadam
  8. Hmm... neves jugak tggu qaseh kawin...

    BalasPadam
  9. Cantikk giler gambar!

    Insyaallah, qaseh berjaya jadi isteri mithali nanti =) kak fiza doakan yang terbaik utk Qaseh dan Kyle . Nak buku Resepi?? oke , noted .haha

    BalasPadam
  10. congratulation...
    next siapa pulak yer :)

    BalasPadam
  11. hehehe mesti x sabar dh kan...

    m0ga Allah permudahkan urusan :)

    BalasPadam
  12. selamat menempuah alam rumah tangga...

    BalasPadam
  13. ahhaha..selamat menempuh..chill je walaupun banyakkkkkkkkkk sangat benda yg nak kene belajar..

    BalasPadam
  14. semoga dipermudahkan segalanya ye :)

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com