Drama Siri SELUDUP | 4 Disember 2014

2 ulasan:
Assalamualaikum

Baru-baru ni bertempat di TGV One Utama , qaseh di beri kesempatan untuk menonton Tayangan Perdana drama seludup bersama artis-artis yang bertungkus lumus dalam menjayakan drama ini , tak lupa orang kuat dalam drama seludup yang merangkap sebagai pengarah iaitu Jehan Miskin , wahh segak dan bergaya gitu

Dengan formula baru dan mesej berat tentang gejala penyeludupan haram di Malaysia, Jehan Miskin sebagai produser, pengarah dan pelakon telah berjaya menghasilkan satu naskhah yang segar dan tidak pernah ditonton sebelum ini di kaca televisyen. Drama 13 episod ini juga pasti tambah menarik dengan garapan kisah cinta antara watak dua pelakon utamanya, Pekin dan Tiz.

Barisan2 pelakon yang turun padang , hebat2 semua ni

Sempat berwelfie dengan artis Pekin Ibrahim  


Best drama ni , suspen pun ada , so bagi korang yang ada astro kat rumah tu jangan lupa saksikan Drama Siri SELUDUP , bermula esok !!!!!! 

Jangan lupa saksikan SELUDUP setiap hari KHAMIS , pada pukul 8.30 MALAM ,di Astro Prima (Channel 105) ! Bermula 4 Disember ! Jangan lupa ok , cite ni besttttttt.




2 ulasan:

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com