LIBRESSE THE HUNT BERSAMA ADIBAH NOOR DAN FAHRIN AHMAD | NEW LIBRESSE

Assalamualaikum

Buat wanita di luar sana , berita baik untuk yang mempunyai masalah kebocoran setiap kali datang haid , opss kadang-kadang benda tu sangat normal bagi kita perempuan ni , dah tak boleh lari dari masalah kebocoran , dan yang pastinya adalah di sebabkan pad yang tidak sesuai , haaaa berita baiknya LIBRESSE memperkenalkan dua produk baru iaitu Libresse Maxi Night Secure dan Libresse Longer and Wider CurveFit Liner.

LIBRESSE MAXI NIGHT SECURE
Kajian menunjukkan bhawa 50% mengalami kebocoran pada bahagian belakang , dengan Libresse Maxi Night ini menyediakan keselesaan muktamad melalui potongan belakang baru yang lebih luas untuk keselamatan tambahan sepanjang malam, terdapat dalam versi tanpa haruman dan mengawal bau , haruman teh hijau.

LIBRESSE LONGER AND WIDER CURVEFIT LINER
Direka mengikut bentuk semula jadi dan lekuk tubuh wanita . Bahagian tengah lembut dan mudag di bentuk , bahagian depan lebih luas dan juga kepanjangan 17.5 cm, memastikan keselesaan sepanjang hari dengan padanan yang bersesuaian serta kekal pada kedudukan setiap masa.

 kesemua tuala wanita Libresse direka khas mengikut tubuh badan berasaskan teknologu dipaten serta rekabentuk cap dagang - secure fit dan deep flow channels yg dpertingkatkan , bergabung menghasilkan konsep 'kemas selesa, serapan sempurna' . Menampilkan ciri-ciri lebar di bahagian depan supaya pad tetap pada kedudukan , menirus di bahagian tengah mengikut potongan seluar dalam serta rekabentuk berbelah di belakang bersesuaian dengan kontur tubuh badan wanita dan senang di basuh.

LIBRESSE THE HUNT YANG DI HOSKAN OLEH FAHRIN AHMAD DAN ADIBAH NOOR
Bertempat di Jaya One , Libresse telah menganjurkan satu kempen Libresse The hunt , kempen ini bertemakan perisikan , dengan acara permainan yang menyeronokkan . Antara aktiviti adlh hadirin digalakkan untuk merakam wefies terhebat melalui mobsta , mencari bilangan perkataan Libresse , kotak misteri dan latihan sasaran. dan hadiah2 yang sangat menarik .








1 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama