Selamat Hari Raya Aidiladha | KelabBloggerBenAshaari ke Keramat

Assalamualaikum !


Selamat hari raya aidiladha buat semua , tahun ni qaseh tak balik kampung hurmm sedihnyaa , tapi nasib baik lah ada kawan-kawan kelabbloggerbenashaari , so hari pertama kitorang serbu rumah Kak Salina www.kisahpondokkecil.blogspot.com kat Taman Keramat KL , haaaa so ramai jugak la tak balik kg , kitorang gerak dalam pukul 9.30 berkumpul di Masjid Putra.

Muka2 tak balik kampung .. abg ben , najeeb , yanty dan uzu 


Photoshoot OOTD raya , asyik recycle baju-baju lama je , dah xde baju hihi

Haaa sampai2 umah Kak Sal buat macam rumah sendiri je lah , moga Kak Sal tak serik ajak kitorang hehe

 dengan budak ensem yang sememangnya kena pandai gaya , hihi kalau tak menangis lah cari ibu nya , tapi ok jugak mampu bertahan walaupun tak lama hehe

Lastly , photogroup KelabBloggerBenAshaari , tq so much buat Kak Salina yang sudi terima kami semua dan masak sedap-sedap ! In shaa Allah nanti kitorang lepak rumah Kak Salina lagi ! Tq so much geng KelabBloggerBenAshaari semua .. sayang semuanya..





3 comments

  1. Hmm...teringin nak join

    http://mrsjaysblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bestnya join kelab ben nie ye! Happening je tgk ;)
    Jemput singgah www.shazdeshoppe.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sama..sama..daun keladi...end of yer ade lagi....

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..