Kelab Blogger Ben Ashaari di AgroFarm Melaka hari pertama.


Assalamualaikum ,

19-21 September , Kelab Blogger Ben Ashaari di jemput ke AgroFarm Melaka untuk blogger day , sebenarnya dah lama KBBA rancang untuk buat family day tapi asyik tak berkesempatan , alhamdulillah akhirnya dapat juga berkumpul dan bercuti sama-sama dan berbanyak terima kasih kepada Agro Farm Melaka yang terletak di Durian Tunggal , Melaka ini yang sudi menaja tempat penginapan , makanan dan segala kemudahan di sini .







Qaseh pergi dengan Yanty , dan angah Judin dan geng2 lain dengan kereta masing2 bersama keluarga masing2 . Semuanya seramai dalam 21 orang .. Akhirnya kami sampai !!! Yahooooo seronok


Perghh kat belakang tu lah Villa Idaman tempat keluarga besar Kelab Blogger Ben Ashaari menginap , terbaikla Villa ni , nanti qaseh cerita lanjut tentang keseluruhan AgroFarm Stay di Melaka ni , tapi kalau bagi yg nak bercuti tanpa gangguan , ingin bersendiri .. qaseh memang cadangkan di sini .. temanya ala-ala kampung.




Malam pertama , briefing tentang Agro Farm Stay , apa yang ada di sini , apa yang bagus di sini , dan segalanya tentang kemudahan yang ada di AgroFarm Stay Melaka. Nak tahu apa yang ada di sini ?? Tunggu cerita seterusnya ok ... :)



8 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama