Hari 9 : 5 Lelaki Yang Menarik perhatian Qaseh Dalia

8 ulasan:
Assalamualaikum , Cabaran 30 Hari , KelabBloggerBenAshaari hari yang ke 9 : 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Anda ... perghhh tak boleh blaaaa nii .. kena hati - hati dalam menulis ni , eh kenapa semua canaran ni memang untuk di stalker je .. hehe ok jom baca .. hurmmmm lelaki oh lelaki 


1. Lelaki Yang Ade Janggut 



2. Lelaki yang penyabar
Lelaki mana je ye boleh bersabar dengan perangai aku , hehe dengan suka melawan nya , dengan perangai degil lagi , haaa so lelaki yang penyabar ni memang dalam list aku

3.Lelaki yang bukan panas baran
Dalam hidup aku , aku paling tak suka orang marah2 aku dengan tengking-tengking , marah sampai keluarkan kata2 kesat , sebab aku akan jadi pemberontak dalam diam .. bila orang marah aku dengan cara macam tu . Sehari ke sehari aku akan hidup dalam dunia aku .. means mendiamkan diri dan perasaan yang ada akan hilang tiba2 ..

4.Lelaki Yang Bertanggungjawab
Yang ni sebenarnya paling penting , bagi aku bila dia ada sifat tanggungjawab dalam diri , pada diri dia sendiri , pada keluarga , tanggungjawab dia pada Tuhan . In shaa Allah dia takkan mengabaikan orang2 yang dia sayang ..

5.Lelaki yang gentleman/ romantik
Setiap perempuan pasti tertarik dengan sikap lelaki yang gentleman .. romantik tapi tak melampau , sekurangnya ada satu saat bila kita duk melayan perasaan .. ada satu benda buat kan kita tersenyum dengan sikap dia .. wah macam angau gitu haa.. mcm tgh angau sungguh je ni haha

Jadi 5 lelaki kat atas ni yang menarik perhatian qaseh dan saat menulis ni semua ciri2 yang ada pada seorang lelaki ni :')

8 ulasan:

  1. Lelaki ada janggut ?? Bagus tu ikut sunnah Rasulullullah :-)

    BalasPadam
  2. Ehem... Ehem.. Gambar sapa la yang ada janggut tu.. Hihihii...

    BalasPadam
  3. Macam ku kenal si janggut itu.. ngeee

    BalasPadam
  4. Tak suka yg panas baran jgk. Hohoh

    BalasPadam
  5. Yang ada misai, suka tak?? Hehe..

    BalasPadam
  6. Alhamulillah dah dapat kan..bestnya..hehe

    BalasPadam
  7. so... qaseh suka tak wak doyok? ehehehe

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com