Hari 9 : 5 Lelaki Yang Menarik perhatian Qaseh Dalia

8 ulasan:
Assalamualaikum , Cabaran 30 Hari , KelabBloggerBenAshaari hari yang ke 9 : 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Anda ... perghhh tak boleh blaaaa nii .. kena hati - hati dalam menulis ni , eh kenapa semua canaran ni memang untuk di stalker je .. hehe ok jom baca .. hurmmmm lelaki oh lelaki 


1. Lelaki Yang Ade Janggut 



2. Lelaki yang penyabar
Lelaki mana je ye boleh bersabar dengan perangai aku , hehe dengan suka melawan nya , dengan perangai degil lagi , haaa so lelaki yang penyabar ni memang dalam list aku

3.Lelaki yang bukan panas baran
Dalam hidup aku , aku paling tak suka orang marah2 aku dengan tengking-tengking , marah sampai keluarkan kata2 kesat , sebab aku akan jadi pemberontak dalam diam .. bila orang marah aku dengan cara macam tu . Sehari ke sehari aku akan hidup dalam dunia aku .. means mendiamkan diri dan perasaan yang ada akan hilang tiba2 ..

4.Lelaki Yang Bertanggungjawab
Yang ni sebenarnya paling penting , bagi aku bila dia ada sifat tanggungjawab dalam diri , pada diri dia sendiri , pada keluarga , tanggungjawab dia pada Tuhan . In shaa Allah dia takkan mengabaikan orang2 yang dia sayang ..

5.Lelaki yang gentleman/ romantik
Setiap perempuan pasti tertarik dengan sikap lelaki yang gentleman .. romantik tapi tak melampau , sekurangnya ada satu saat bila kita duk melayan perasaan .. ada satu benda buat kan kita tersenyum dengan sikap dia .. wah macam angau gitu haa.. mcm tgh angau sungguh je ni haha

Jadi 5 lelaki kat atas ni yang menarik perhatian qaseh dan saat menulis ni semua ciri2 yang ada pada seorang lelaki ni :')

8 ulasan:

Norma NML berkata...

Lelaki ada janggut ?? Bagus tu ikut sunnah Rasulullullah :-)

Nurzaliza Mohd Ali berkata...

Ehem... Ehem.. Gambar sapa la yang ada janggut tu.. Hihihii...

Yan Ty berkata...

Macam ku kenal si janggut itu.. ngeee

Fatin Bella berkata...

Tak suka yg panas baran jgk. Hohoh

zarulfarhana berkata...

ciri2 lelaki idaman jgk nie

Eraz Fadli berkata...

Yang ada misai, suka tak?? Hehe..

yaya_flanella berkata...

Alhamulillah dah dapat kan..bestnya..hehe

rabiatul adawiyah berkata...

so... qaseh suka tak wak doyok? ehehehe

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com