Hari 7 : Sejauh Mana Pendidikan Penting bagi Qaseh

2 ulasan:
Assalamualaikum ,

Alahai minta maaf entry backdate , semalam lupa buat .. Cabaran 30 Hari KelabbloggerBenAshaari , sejauh mana pendidikan penting buat anda .. task siriyes ni

Ermmm bagi qaseh sejauh matahari terbenam , zaman sekarang pendidikan sangat penting , ye lah kalau nak dapat kan pekerjaan , yang utama mesti nak tengok tahap pendidikan kita , memang tu yang paling utama .. kalau tak pandai , syarikat mana yang nak percaya kan ? Untuk pekerjaan memang sangat penting .. cerita pasal pendidikan ni teringat pulak bila dapat tawaran u tapi tak dapat pergi , sampai sekarang sebenarnya masih terselit perasaan sedih dan kecewa .. ntahlah hehe sedih pulak

Lagi satu kenapa pendidikan penting , tapi tak semua lah ye haha kadang-kadang bila nak berkawan pun tengok pendidikan jugak , eh choiiilaaaa , kalau tak pandai macam qaseh ni tak ramai pun yang nak kawan sebenarnya .. ye lah ade ke orang nak kawan dengan seorang yang tak berpendidikan mcm iols ni .. ops lari tajuk .. haha tapi dari sini boleh nampak mana kawan2 yang betul2 ikhlas ..

So kesimpulannya , pendidikan sangat pwnting ! Pendidikan dunia dan juga akhirat .. jangan asyik pentingkan duniawi sahaja ye .. take note

2 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

ilmu pendidikan tu penting... tuntutlah ilmu sampai ke China.. ^_^

Nazlee Ismail PCL berkata...

Ok take note, ye lah berkaean la dgn semua org yg sudi berkawan dgn kita..

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com