Hari 3 : Sesuatu yang menguatkan aku

Cabaran 30 hari KelabBloggerBenAshaari untuk hari ketiga .. agak sentimental task ke tiga bagi aku ,  hari ke tiga untuk cabaran 30 hari | SESUATU YANG MENGUATKAN ANDA | KELABBLOGGERBENASHAARI

Setiap orang ada waktu - waktu jatuh tersungkur dari setiap sudut pelosok , kadang-kadang oleh skeliling , kawan2 , cinta , kerjaya .. ada waktu walaupun nampak remeh di mata orang lain tapi kita yang merasa sangat pedih ..



Aku juga tak ketinggalan untuk merasa sebahagian dari kehidupan dunia , apa yang menguatkan aku hingga aku gembira dan bahagia seperti sekarang ? Selain Tuhan dan keluarga serta kawan2 , sebenarnya pengalaman aku yang lampau menguatkan diri sendiri .. orang kata pengalaman tu mendewasakan kita .. menjadi cikgu kehidupan yang sementara .. pengalaman walaupun pahit hingga memberi kesan ke lubuk hati tapi boleh jadi satu hari , ia lah yang menjadi penunjuk arah dan penawar untuk terus kuat dan menjadi sado girl .

Banyak benda aku belajar dari pengalaman , aku belajar jadi matang , ermm boleh lah tahap matang aku melebihi tahap kematangan ujang gilo. Kenal ? Xyah kenal la blogger tu mmg gila sikit. Mabuk ketum hahah


Satu lagi yg menguatkan aku ialah SPINACH ! sebab sebenarnga aku keturunan POPEYE , bila makang je jadi kuat asal kuat makan je .. popeye the .... PUUUU PUUUU PUUUU haha

19 comments

  1. kau tau aku baca kau mula cari gaduh ek..siot..!

    kau bkn popeye.. kau bini popeye..kuruih.!!! hahaha

    ReplyDelete
  2. eh eh samalah saya pun keturunan Popoye...hihihi

    ReplyDelete
  3. SPINACH pun SPINACH laa... huhuhu

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. penguat qaseh is kaseh sayam...

    ReplyDelete
  5. Akak pun suka spinach..dan popeye! Hehehe :D

    ReplyDelete
  6. Puuu Puuu Puuu..
    hehehheje SPINACH pon sodap...

    ReplyDelete
  7. Pup up pupu..haha matang yang mcam mane tu. Heee

    ReplyDelete
  8. pengalaman lepas pun boleh jadi sesuatuyang boleh menguatkan ,,,

    ReplyDelete
  9. Ingat besi kat dinding tu yang kuatkan qaseh.ekekeke

    i likeee bini popeyee ni :p

    ReplyDelete
  10. Ingat besi kat dinding tu yang kuatkan qaseh.ekekeke

    i likeee bini popeyee ni :p

    ReplyDelete
  11. Qaseh is backkkkkk ,ayat jiwang dia,penuh jiwa hahhahah...
    Bukan spinach,tapi qaseh kuat sebab bela cacing dlm perut sbb tu kuat makan hahhahaha wekkkk

    ReplyDelete
  12. Lor, popeye ke bini popoye ni?? Konpius... Hehe

    ReplyDelete
  13. haha sabar je laaa yg last tu.. awk la bini popeye sbnrnya..kurus tinggi..hee

    ReplyDelete
  14. bila rasa jatuh bangun, baru la rsa kenikmatan kehidupan....hehe

    ReplyDelete
  15. ngeh ngeh ngeh..
    sempat lagi buat lawak.
    baru nk serius baca,
    puu puuu puuu

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..