Hari 3 : Sesuatu yang menguatkan aku

19 ulasan:
Cabaran 30 hari KelabBloggerBenAshaari untuk hari ketiga .. agak sentimental task ke tiga bagi aku ,  hari ke tiga untuk cabaran 30 hari | SESUATU YANG MENGUATKAN ANDA | KELABBLOGGERBENASHAARI

Setiap orang ada waktu - waktu jatuh tersungkur dari setiap sudut pelosok , kadang-kadang oleh skeliling , kawan2 , cinta , kerjaya .. ada waktu walaupun nampak remeh di mata orang lain tapi kita yang merasa sangat pedih ..



Aku juga tak ketinggalan untuk merasa sebahagian dari kehidupan dunia , apa yang menguatkan aku hingga aku gembira dan bahagia seperti sekarang ? Selain Tuhan dan keluarga serta kawan2 , sebenarnya pengalaman aku yang lampau menguatkan diri sendiri .. orang kata pengalaman tu mendewasakan kita .. menjadi cikgu kehidupan yang sementara .. pengalaman walaupun pahit hingga memberi kesan ke lubuk hati tapi boleh jadi satu hari , ia lah yang menjadi penunjuk arah dan penawar untuk terus kuat dan menjadi sado girl .

Banyak benda aku belajar dari pengalaman , aku belajar jadi matang , ermm boleh lah tahap matang aku melebihi tahap kematangan ujang gilo. Kenal ? Xyah kenal la blogger tu mmg gila sikit. Mabuk ketum hahah


Satu lagi yg menguatkan aku ialah SPINACH ! sebab sebenarnga aku keturunan POPEYE , bila makang je jadi kuat asal kuat makan je .. popeye the .... PUUUU PUUUU PUUUU haha

19 ulasan:

Mohd Azfar berkata...

kau tau aku baca kau mula cari gaduh ek..siot..!

kau bkn popeye.. kau bini popeye..kuruih.!!! hahaha

Lea IsNawi berkata...

eh eh samalah saya pun keturunan Popoye...hihihi

Adinda Baizura Mazlan berkata...

SPINACH pun SPINACH laa... huhuhu

http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

careno berkata...

penguat qaseh is kaseh sayam...

Hanim Hashim berkata...

Akak pun suka spinach..dan popeye! Hehehe :D

Yan Ty berkata...

bela cacing!

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...

Hahahaha kak qaseh bini popeye... XD

Angah Judin berkata...

good!!

Ummi Zarra berkata...

Puuu Puuu Puuu..
hehehheje SPINACH pon sodap...

Eraz Fadli berkata...

Pengalaman mengajar kita.. :)

Lisa Nurulain berkata...

Pup up pupu..haha matang yang mcam mane tu. Heee

miminadam berkata...

pengalaman lepas pun boleh jadi sesuatuyang boleh menguatkan ,,,

fizafantagirO berkata...

Ingat besi kat dinding tu yang kuatkan qaseh.ekekeke

i likeee bini popeyee ni :p

fizafantagirO berkata...

Ingat besi kat dinding tu yang kuatkan qaseh.ekekeke

i likeee bini popeyee ni :p

Cik Sue berkata...

Qaseh is backkkkkk ,ayat jiwang dia,penuh jiwa hahhahah...
Bukan spinach,tapi qaseh kuat sebab bela cacing dlm perut sbb tu kuat makan hahhahaha wekkkk

dikbee berkata...

Lor, popeye ke bini popoye ni?? Konpius... Hehe

yaya_flanella berkata...

haha sabar je laaa yg last tu.. awk la bini popeye sbnrnya..kurus tinggi..hee

Iqbal Abdullah berkata...

bila rasa jatuh bangun, baru la rsa kenikmatan kehidupan....hehe

Shark Kay berkata...

ngeh ngeh ngeh..
sempat lagi buat lawak.
baru nk serius baca,
puu puuu puuu

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com