Pemenang Cabutan Bertuah BUFFET RAMADHAN di PUSAT KONVENSYEN ANTARABANGSA PUTRAJAYA (PICC)

4 ulasan:
Sedapnya steambot di Picc tadi , masih kekenyangan lagi ni haaa , alkisahnya tadi menghadiri Majlis Penyampaian Hadiah bagi pemenang cabutan bertuah Buffet Ramadhan di PICC, qaseh sebagai wakil #kelabbloggerBenAshaari gitu , tapi serius masih terasa kekenyangan dengan steambot tadi , banyak pilihan .. nak rasa ? tunggu ~ belum di launching kan lagi... 



Jadi siapakah pemenang-pemenang bertuah tadi ? hadiah - hadiah yang mereka dapat bukan hadiah biasa-biasa jer okeyh ! hadiah utama rm3000 , cash lagi ! memang gigit jari je yang tak berapa nak bertuah tu hehe , seramai 13 orang pengunjung yang bertuah di raikan tadi , mereka ni lah yang telah menikmati buffet ramadhan bertemakan ''Hidangan Tradisi Warisan Budaya'' pada ramadhan tempoh hari 

Encik Badlishah Hj Ahmad Ketua Eksekutif PICC - asalnya kami bercadang untuk mengumumkan pemenang di dalam bulan syawal di tambah dengan kemeriahan aidilfitri tapi bagi menghormati kepulangan jenazah MH17 baru2 ini , ia di tunda pada hari ini 29 Ogos .

Merekalah juara ~ 
Hadiah utama = duit raya RM3000 - Shantini Devi 
Tempat pertama = telefon pintar Samsung S5 - Mohd Hashim Mussatu 
Tempat Kedua = Smart LED TV 42 inci - Siti Lydia Suraya Miasin
Tempat Ketiga = Telefon Pintar Samsung Note 3 - Syed Mohammad Al-Hafiz Bin Syed Kamaruddin
Tempat Keempat = Baucer Tunai AEON BIG RM300 - Shariffa Noraini
Tempat Kelima = Elba Multi Cooker - Nor Azzuana Ali Zubir 
Tempat Keenam =Panasonic Blender & Dry Mill - Roszita binti Mohd Nalif 

Hadiah Saguhati
Nor Azni Aziz
Ahmad Farehan
Mohd Hafizee Bin Razak 
Megat Muhammad Ismail bin Faisal 
Nor Azizah Abd Ghani
Muzanira Bt Ab Razak 

Tahniah korang semua , beraya sakan naaa

Bagi yang ingin mendapatkan maklumat mengenai acara yang akan datang atau pakej-pakej yang di tawarkan bolehlah menggunakan saluran media sosial rasmi FACEBOOK PICC di www.facebok.com/piccmalaysia atau TWITTER PICC @piccmalaysia 

maklumat lanjut korporat PICC boleh hubungi CIK KUMARI NAHU di talian 0388876000 atau emel kumari.nahu@picc.com.my 



4 ulasan:

  1. Amboi sedapnya.. Hmm masa ni kat picc first time jumpa qaseh.. dan jatuh cinta dengan peribadi awak.. :p

    BalasPadam
  2. Dalam reramai tu xde ke selit nama blogger yg dikenali... tahniah . Lumayan hadiahnya.

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com