SEWA TAPAK BOOTH MURAH DI OMG FEST 2014 | ANDA SEWA ANDA UNTUNG !!!!!


Kalau korang nak tahu booth yang ada untuk di sewa bukan hanya untuk fesyen sahaja , tapi boleh juga untuk kaki bazaar yang ingin menjual makanan malahan untuk kecantikan juga , haa mungkin ada yang terasa sedih kerana fikir booth yang di buka untuk fesyen sahaja kan ? so apa tunggu lagi , tambah2 dah nak masuk ramdhan , dah boleh la cuba menjual kuih raya pulak ! konfirm laris di pasaran gituu !


Apabila sebut tentang bazar, bukan sekali atau dua tapi banyak kali kita dengar rungutan majoriti pengunjung dan peniaga yang melalui pengalaman 'hitam' di sana.Kalau tanya pada peniaga, rata-rata kurang gembira apabila kedudukan booth mereka dan laluan yang tidak teratur menjejaskan jualan gara-gara tidak ramai pengunjung singgah.



Semuanya disebabkan susunan booth dan lokasi yang tidak dirancang dengan baik menyukarkan pengunjung datang ke semua booth yang ada.Para pengunjung yang selalu layan bazar pula kebanyakannya mengeluh dengan kes laluan dan ruang tapak jualan yang menyusahkan pergerakan, sekaligus membataskan keselesaan mereka.



Namun, penganjuran OMG FEST 2014 di SHAH ALAM CONVENTION CENTRE (SACC) pada 27 & 28 JUN ini lain percaturannya.Kami kaji semua kekurangan daripada bazar-bazar sebelum ini dan memastikan OMG FEST 2014 menjadi medan terbaik untuk keuntungan peniaga dan keselesaan pengunjung.Bukan sekadar janji kosong tapi kami amat menekankan aspek keselesaan untuk semua yang terlibat sepanjang karnival dua hari ini.


semua artis2 glemer gitu , sambil2 menjual boleh lah jumpa artis kesayangan korang ! ni lah peluang untuk korang yang sememangnya kaki bazaar ~ 

jom baca kelebihan yang korang akan dapat bila menyewa booth di OMG FEST 2014 nanti ! 

Keistimewaan OMG FEST 2014:
1. Dewan bazar yang LUAS dan FULLY AIR-COND di Dewan Utama, SACC menjanjikan pengalaman yang SELESA untuk peniaga dan pengunjung.
2. Pergerakan dalam kawasan bazar dijamin BEBAS SESAK sebab PINTU MASUK dan PINTU KELUAR disediakan BERASINGAN.
3. LOGISTIK yang MUDAH & TERSUSUN memudahkan proses ambil dan hantar barangan jualan kepada PENIAGA sebab 2 LOADING BAY disediakan di belakang SACC.
4. Untuk kaum IBU YANG BERNIAGA dan terpaksa bawa ANAK KECIL, kami sediakan BILIK REHAT untuk keperluan menyusukan atau salin lampin.
5. Peniaga diberi kebebasan PILIH BOOTH dengan syarat 1ST COME 1 SERVE. Bayar awal dapat tempat depan.
6. Booth ARTIS tidak akan diletakkan di satu kawasan saja seperti kebanyakan bazar lain. Booth artis ditempatkan di merata kawasan bazar.
7. Percuma 10 SAAT SLIDE SHOW (disediakan sendiri oleh peniaga). TIGA SKRIN PUTIH BESAR di dalam dewan disediakan untuk peniaga mempromosikan produk/booth masing-masing.
8. Untuk hiburan, ada pelbagai persembahan artis-artis popular sepanjang OMG FEST berlangsung.

so apa tunggu lagi ! cepat2 roger nombor di bawah , siapa epat dia dapat uols ~ anda cepat anda untung , anda lambat anda la jugak yang rugi .. so pilihan ada di tangan masing-masing .. hanya sedikit modal , tapi untung berlipat kali ganda !!!!! tak mahu ? haaaa celik mata je lah tengok org lain dapat untung ye .... 

Dengan hanya RM600 untuk DUA HARI, apa lagi yang anda semua tunggu. Hubungi sekarang nombor di bawah untuk tempahan dan pertanyaan lanjut.

WhatsApp ONLY : 012-426 9280 / 019-279 6275
Call/SMS ONLY : 011-2626 1656 / 019-279 6275
E-mail: enquiry.omgfest@gmail.com
IG: @omgfest2014 #omgfest

No comments

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..