[REVIEW]HARUM MALAM , PRODUK BAGUS UNTUK MENGATASI MASALAH BAU BADAN DAN KEINTIMAN WANITA

6 ulasan:
Harum Malam, supplemen dalaman mewangikan tubuh sepanjang masa.Ia dapat membantu mengatasi bau yang kurang enak dari tubuh.Hasilnya tubuh akan wangi semulajadi jika diamalkan berterusan. Ia mampu membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Ianya juga dapat mencegah masalah dalaman wanita, memberikan tenaga dan menambahkan stamina untuk melakukan aktiviti seharian.

Ramuan : Ekstrak Ros, Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica.



Hari ni qaseh nak mengesyorkan satu produk yang sangat bagus , HARUM MALAM , apakah produk ni , bagi yang tak pernah tahu laaaa ni qaseh nak bagitahu korang , produk ni hanya untuk WANITA sebab ia bagus untuk menghilangkan bau badan serta keintiman wanita , bagi yang dah berkahwin lagi lah sesuai , ehem-ehem .. bagi yang anak dara memang banyak khasiat terutama dalam menjaga keintiman kita .. jangan lupa penjagaan keintiman kita sgt penting .. !




baca lagi kelebihan harum malam dgn klik read more



Kadang-kadang cara pemakanan kita pun tak semua betul , main bedal je , tambah-tambah bila makan ulam-ulam kampung macam petai , jering dan sewaktu dengannya .. so bila kita membuang air kecil mahupun besar pasti lah bau kelam , dan bila kita berpeluh lagi lah bau tu sangat kuat , bagi mengatasi segala masalah tu gunala PRODUK HARUM MALAM ni , in shaa ALLAH berkesan, cara penggunaan nya
Minum supplement ni 2x sehari
Satu sudu besar sebelum sarapan dan satu sudu besar sebelum tidur , in shaa Allah badan anda akan jadi lebih wangi , lagipun produk ni menggunakan extrak ros .. 
Antara kebaikan-kebaikan produk HARUM MALAM ni spt

  • Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual 
  • Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
  • Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
  • Mengurangkan tekanan dan tension
  • Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
  • Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan
  • Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering  

ada tak yang begini ? ekeke kdg2 kawan-kawan kita sendiri takut nak tegur kita bila ada masalah bau badan ye dak ? tapi korang boleh tahu bila badan korang memang berbau .. perghh orang pun taknak dekat , deodorant kdg membantu dr luaran tapi produk HARUM MALAM membantu kita dari dalaman 
Harga sebotol ..
rm33 sm/rm39 ss (not include postage)
rm40sm /rm45ss  (include postage) 

kalau bli 3 botol.. (inc.postage)
rm100 Semenanjung Malaysia
Rm110 sabah/sarawak.
macamana nak oder ? sila masuk page FB HARUM MALAM [KLIK]



Haaa lagi satu Perempuan dan keputihan memang tak dapat lari , ada yang keputihan sedikit dan juga sangat teruk , keputihan kalau tak merawat sangat bahaya , boleh menyebabkan mandul apatah lagi bau yang kurang menyenangkan , yucks ! bagi yang dah berkahwin pastinya ia tidak menyenangkan pada suami anda dan bagi anak dara pula , masa ni lah korang harus menjaganya ... so nanti tiada rungutan dari suami tercinta =) produk ni mampu menyelesaikan masalah dalaman yg korang hadapi , kalau tak cuba mana nak tahu kan ???

 penjagaan vagina memang sangat penting bagi perempuan , kalau orang dulu-dulu petuanya adalah air rebusan sireh , tapi qaseh tahu sekarang ni wanita dan gadis remaja sangat lah sibuk dengan kerjaya dan juga malas untuk mencari , macam qaseh haha so HARUM MALAM juga terkandung dengan extrak SIREH so jangan risau semua ramuan yg terkandung adalah dari bahan semulajadi .. 

TIPS PENJAGAAN VAGINA SUPAYA SIHAT SEMULAJADI 
Bila korang dah menggunakan produk ni , jangan lupa korang juga perlu menjaga vagina secara konsisten agar sentiasa sihat .. antara tipsnya 

1. Teliti dalam memilih sabun pembersih, pilihlah produk yang mengandungi susu kerana boleh memelihara kestabilan pH dan kebersihan sekitar vagina. Elakkan menggunakan pembersih antiseptik dengan kerap kerana ia bersifat keras dan dalam jangka masa panjang ia tidak baik untuk kesihatan vagina.



2. Selepas mandi, pastikan sentiasa mengeringkan bahagian vagina dan hindari penggunaan bedak walaupun tujuannya untuk memberikan bau harum dan kering. Partikel halus dalam bedak boleh menyebabkan bakteria dan kulat membiak.



3. Cuba gunakan pakaian yang mudah menyerap untuk menjaga peredaran udara di sekitar organ intim. Elakkan penggunaan kain atau seluar dari kain jenis jean.



4. Jika selalu keluar ,pastikan membawa pantyliner dan pakaian dalam lebih supaya memudahkan anda menukarnya. Jangan terlalu lama menggunakan pantyliner. Sekiranya anda sedang haid, pastikan anda menggantikan tuala wanita dengan kerap supaya kekal bersih dan segar.



Kandungan Harum Malam:

Extrak ros,Extrak sireh,Buah tin,kismis,madu,goji,limau purut,strawberry,pueraria mifrica,kayu serapat,buahdelima,manjakani,pueraria lobata dan senna
           

ANTARA KHASIAT LAIN YG TERDAPAT DALAM PRODUK HARUM MALAM 
 1.Membantu menyihat dan menyergarkan badan  
2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah. 
3. Membantu menghilangkan bau badan & mulut. 
 4. Melegakan panas badan.  
5. Menegangkan payudara. 
6. Memulihkan rasa rapat.  
7. Mengencang otot kewanitaan.  
8. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.  
9. Menambah keharmonian suami isteri.  
10. Menyihatkan rahim.  
11. Mencantikkan payudara agar sihat & montok.


P/S ;  =) tunggu apa lagi korang , jangan biarkan badan berbau tu , jangan simpan lama-lama , nanti jadi ikan pekasam pulak .. hihihi .. jangan lupa oder di page2 HARUM MALAM ..


6 ulasan:

  1. slm, btul k bley hilangkn bau mulut? xde ksan smpgn ke?akk dh cuba?

    BalasPadam
  2. Boleh . Xde kesan smpingan pun . Cube la hehe

    BalasPadam
  3. harum malam ni bleyh menambahkn lalu makn tak ??

    BalasPadam
  4. harum malam ni bleyh menambahkan lalu mkn kew ???

    BalasPadam
  5. Nak tny..kalo makan harum malam ni,normal ke bleeding mcm period?biar pon bru je period stop..then bila start mnum HM ni keluar darah semula,n rsa sakit senggugut pn ada..

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com