Kisah Sebenar Villa Nabila [yang korang tak tahu]

Assalamualaikum ..

perghh malaysia hari ni kecoh dengan cerita sebuah villa yang namanya villa nabila , mungkin orang yang bernama nabila tengah glemer sekarang , atau pun dalam ketakutan .. betapa misterinya nabila .. hingga tercipta lagu ,ooooo nabila ~ tapi lagu tu wujud lama dah sebelum nabila villa ni.. tetiba perasaan seriau kemuncak hingga kemuncup-kemuncup tidak mengembangkan bunganya ..

sebenarnya qaseh pun tak tahu kisah sebenar villa ni ,byk betolllllll andaian2 , mana taknya seorang je hilang tapi berita di smpaikan 23 orang , ape ke gilerr tu..haihh bila dah banyak nasi tambah dan terlebih ajinomoto mcm ni la jadinye ye , kat kampung qaseh pun ada satu banglo terbiar mcm2 spekulasi , misteristik , mcm2 cerita dalam sebuah ceritera ..tak payah cerita kat kg la , kat kuarters ni tiap2 malam ada bunyi seret perabot , ade bunyi guli ..org lari2 tgh2 malam .. orang kata kalau bunyi2 macam tu sebenarnya rumah kita yg berpenghuni .. wallahualam 

yang pasti bila sesuatu tempat tu terbiar lama , memang akan ada yang menumpang , sedangkan rumah sendiri pun ada yang menumpang cuma kita yang tak nampak ..sebab tu la rumah kita pun kena sentiasa di basahi dengan ayat2 suci al-Quran biar malaikat je yg menumpang bukan anasir2 luar .. dan yang pegi ke tempat2 lama mcm tu kenapa ?? dah xde keje lain ke .. paranormal ?? tak semua mampu kan .. apakata pegi buat paranormal kat masjid ...mana tahu niat kita baik untung2 Allah bagi keajaiban haaaa ..  

hati berbicara :
agak-agak ada mcm ghupe nabilla tu tak erk kbye
jaga diri , banyak-banyak baca ayat pendinding diri agar kita semua dijauhi dengan anasir2 luar , jangan biar kan hidup kita diselubungi misteri ;p
ooo nabila lambang cinta ku kepadamu ,
hingga kini ohh nabila lalalala

9 comments

  1. Banyak seo sesat nih haha.. #untunglah

    ReplyDelete
  2. Comey molek muko atu nabila... Mcm model

    ReplyDelete
  3. comel gambar tu..haha, tak takut sangat..tetiba je kecoh pasal nabila villa, bila dah dapat tahu rupanya kes tipu je..

    ReplyDelete
  4. ehh kak fiza pun post pasal nabila br kejap :p . berkenan pulakkk dkt nabila qaseh tu :p

    ReplyDelete
  5. heboh satu malaya... last-last ada kat rumah kawan ... ;)

    ReplyDelete
  6. bahana FB, share citer apa pun cepat je yg percaya dan cepat tersebar luas...padahal kebenaran ceritanya x tentu lg.

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..