celaruu keliru haru biru ..

7 ulasan:
ASSALAMUALAIKUM

selamat malam korang ..penatnye ,semalam sampai umah dalam pukul 3.30 .. jelajah pantai timur katakan .. tapi xnak tulis pasal tu lagi .. nantilah hati tengah ke laut skang ni .. xde mud .. campur ngan penat kot ..

Rindu kampung la pulak dah .. hukaloh , bila dah cuti lama ni haaa makan dia, mood semua ke laut ..ase nak tido tp xleh tdo .. ase macam kesunyian pun hadooo .. nape ek..choiiilaaaaaahoiiiii..  k lah jom tidooo



Hati berbicara : 
Untuk hati tlg jangan siksa diri ni .. dear hati please dont give up .
Kadang2 itu semua boleh jadi mainan perasaan , mainan syaitan semata ..
Tolonglah hati kongsi semua itu dengan jiwa dan akal agar ia tidak tergelincir hingga boleh jadi luka dan berdarah ... wahai hati . Sabar . Jangan cepat merasa lelah . Terlalu kecil untuk terus lumpuh .. hati juga ingin bermain - main kerana adakala ia seakan bosan dengan kesunyian ..kenapa ada sunyi ?adakah sebenarnya kita tidak serasi wahai sang hati .... 

7 ulasan:

Teena Tna berkata...

Selamat malam..tidur jer, x yah fikir sgt, tenangkan fikiran...

qaseh dalia berkata...

Ok dear .. thanx

Yan Ty berkata...

Dear Qaseh ,

InShaAllah everything will be fine. Never give up !

fizafantagirO berkata...

dik , tolong akak belikan hbag kat belakang tu boleh? haha! . b strong yunk . close ur eyes dan imagine yg indah :)

Tanpa Nama berkata...

Takpe kak qaseh..rehat secukupnya..kurgkan fikir psl prkara tu..ok..anyway lepas tu baru update tentang jelajah pantai timur :)

Ain Dzaya berkata...

bestnyer berjalan..huhu

Ain Dzaya berkata...

bestnyer berjalan..huhu

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com