celaruu keliru haru biru ..

7 ulasan:
ASSALAMUALAIKUM

selamat malam korang ..penatnye ,semalam sampai umah dalam pukul 3.30 .. jelajah pantai timur katakan .. tapi xnak tulis pasal tu lagi .. nantilah hati tengah ke laut skang ni .. xde mud .. campur ngan penat kot ..

Rindu kampung la pulak dah .. hukaloh , bila dah cuti lama ni haaa makan dia, mood semua ke laut ..ase nak tido tp xleh tdo .. ase macam kesunyian pun hadooo .. nape ek..choiiilaaaaaahoiiiii..  k lah jom tidooo



Hati berbicara : 
Untuk hati tlg jangan siksa diri ni .. dear hati please dont give up .
Kadang2 itu semua boleh jadi mainan perasaan , mainan syaitan semata ..
Tolonglah hati kongsi semua itu dengan jiwa dan akal agar ia tidak tergelincir hingga boleh jadi luka dan berdarah ... wahai hati . Sabar . Jangan cepat merasa lelah . Terlalu kecil untuk terus lumpuh .. hati juga ingin bermain - main kerana adakala ia seakan bosan dengan kesunyian ..kenapa ada sunyi ?adakah sebenarnya kita tidak serasi wahai sang hati .... 

Penghalang kebahagiaan ...

4 ulasan:
Assalamualaikum


Aku terlalu banyak kekurangan hingga kadang-kadang aku fikir adakah aku layak untuk seseorang , adakah aku mampu membahagiakan dia kelak ..adakah aku dapat mmbuatkan sidia bangga bila punya aku .. kadang-kadang rasa takut jika kekurangan yang aku ada menghilangkan manis nya kehidupan .. 

Aku tak perlukan seseorang yang ckup smpurna di mata .. aku tak prlukan seseorang yang paras rupanya membuat org gila bayang .. yang aku perlukan seseorang yang boleh terima aku seadanya .. siapa aku 
Bagaimana diriku 
Rupaku 
Fizikalku

Sungguh aku tak minta apa2 ckuplah terima diri aku seadanya .. aku tak memaksa untuk kamu memberi lebih .. sbb aku tahu jika seseorang tu xmmpu terima kamu seadanya .. ada penghalang antara kebahagiaan .. ada tembok antara hati yang perlu dilekatkan.. akan ada isu yg mnyebabkan pergaduhan..  aku tak smpurna sayang .. semua orang tak sempurna .. tapi kekurangan itu terkadanh tak sama ...  adakah kau boleh terima kekurangan aku sebagaimana aku trima kekurangan kamu ? Lengkapilah aku syg .. dengan kekurangan yg kita ada 


No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com