jalan2 genting .....

8 ulasan:
Assalamualaikum ... dah lama tak berjalan2 , 31 jan ari tu kitorang p genting , saja celebratebesday dia , tapi tahun ni dah xde kek2 besar gedabak ye .. haha secoet je kek tahun ni , lagipun asyik membazir je .. so hepy besday kamu , tq bawak pergi jenjalan .. first time g genting , ok jangan gelak tau ! hehehe .. kitorang g hari khamis so tak ramai sangat yang ada , banyak pelancong dari luar je .. layan je la gambar2 smpai lebam .. hiks 

im wearing .. momoluluset by verylawa.blogspot.com 

indoor genting , mula2 ayu je pakai skirt , last2 sekali tukar jugak seluar , kenape ek ? jeng jeng jen 
tadaaa dah tukar seluar sebab nak gatih bott , hahaha .. 
kek kami , satu ceri untuk saya , 2 kek untuk awak hihihi .. sbb tu dia xnak kek , satu pun aku xabis makan =p
we are here .. 

aucakkk!







suka sangat bunga ni smpaikan terkena duri dia .. ouchh ! 





























im happy ... =) 
dah nak balik dah ... bye2 genting .. our momentoooo ~







8 ulasan:

  1. terpedaya utk buka sbb nampak koi. haha

    BalasPadam
  2. so sweet . muka same :)
    semoga jodoh berpanjangan . amin .

    BalasPadam
  3. tak sabar nak pegi genting sem depan! yeay!

    BalasPadam
  4. tak sabar nak pegi genting sem depan! yeay!

    BalasPadam
  5. bestnye jalan2 bsama yg tersayang. hehe..

    semoga berbahagia :)

    BalasPadam
  6. seb baik lompat pakai seluar...kalau pakai skirt pink tu..(jaw dropping)
    :P

    BalasPadam
  7. bestnyer pi genting,,dah lama x pi..

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com