Masa muda-muda dulu kala ....

5 ulasan:
Assalamualaikum

tadi duk tengok cite suri last episod , tibe2 akak g amek gambar2 masa jamang jaafar tonggek , masa muda2 comot2 tomei2 .. tiba-tiba je amek , teringat zaman muda bekaliihhhh .. pastu aku pun tgk la balik gambar aku masa kecek2 dulu .. comot gila ! hahahaha tengtengdeng .. mempersembahkan ..

 mak ayah ,abg ke tiga n kakak , atas riba tu aku lerr haha
aku n abg ku .. jangan la gelak weiiii !tau la comot ,, oh ye rambut tu mak kata masa kecik2 potong sendiri tu rupa mcm org asli skit .. ooo dulu style rambut laki xde pacak2 , tapi ke bawah terus ke dahi ye anak2 haha

sensored .. errr

fesyen zamang dulu ..

tapi skang sume nye dah beso panjang , dah kawen ade anak dah pun hihihihi
ade abg sulong , abg kedua ,n adik xde pulak gambor mereka2... 6 siblings forever =)





5 ulasan:

  1. Muka suci je kan masa kecik2 dulu.. hehehe.. sekarang semua dah pandai melaram :)

    BalasPadam
  2. hahaha selamba xpkai baju haha budak2 kan hehe :D

    BalasPadam
  3. ala tomey tomey..
    haha..
    mase kecik seksi yer..
    kehkeh

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com