Selamat hari raya .........

6 ulasan:
Assalamualaikum....
fuhh lama gila tak hupdate , papan keyboard pun kena cari sutey2 dah tak aktif mcm dulu , huhuhu .. apa2pun qaseh taknak ketinggalan mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin ikhlas dari qasehdalia dot com .. qaseh susun sepuluh jari ingin meminta maaf andainya kata-kata dari blog ni ada yang mengguris perasaan kalian , n selalu buat hati korang sebak dengan ayat meleleh tahap cipang .... maafkan qaseh ye !

oh ye qaseh dah duk di kampung , seronok sangat ..lama gila tak balik , hilang segala stress tapi cuti 6 hari je , rasa macam tak cukup je huhu skang pun dah raya ke tiga dah .. tapi xpelah bersyukur dapat jugak balik kan kan kan kan ...

selamat hari raya sayang-sayang sume .... raya pertama kite dalam keunguan ..hehehehe

ok bye ..... assalamualaikum..


6 ulasan:

  1. selamat hari rayeeee...byk ke dapat duit rayeee

    BalasPadam
  2. singgah beraya kat sini. selamat hr raya dr nana ^^

    BalasPadam
  3. uncle termasok dalam 'sayang-sayang' tu ke?

    (Salam Aidilfitri!)

    BalasPadam
  4. Hii I was in purple jgk hehe :D

    selamat hari raya~! ;)

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com