Selamat Berpuasa Kawan-Kawan

16 ulasan:
Assalamualaikum ..
Maafkan qaseh sbb tak mampu nk update , sebab laptop dah xde buat masa sekarang ... emmm ni pun try hupdate ngan blackberry .. ihik , sekejap je kan masa berlalu .. dah nak masuk bulan ramadhan .. Imbau balik ramadhan2 yang kita lakukan dulu .. semoga ramadhan kali ni lebih baik .. kalau dulu dah baik , tahun ni kita buat yg terbaik lagi ... !

"Sesiapa yg berpuasa dengan penuh keimanan dan keinsafan , akan di ampunkan dosa terdahulu"

Mari kita melangkah menuju kesempurnaan iman
-usah mempunyai musuh kecuali iblis dan syaitan
-dilarang percaya kpd ramalan manusia
-menghormati setiap org
-jgn sombong takbut , dan besar kepala
-biasakan diri utk melafazkan istighfar
-perbanyakkan silaturhahim
-jgn trlampau takut miskin
-usah trlalu takut pd manusia
-berbicara sekadar shj
-brkahwinlah bila sudah sedia segala2nya ..

Lastly maafkan qaseh andainya byk kekurangan qaseh. yang qaseh buat hingga kdg2 buat semua rasa tak senang hati .. maafkan saya .. selamat berpuasa ye kawan2 assalamualaoikum
@2010 | www.qasehdalia.com