Muka-muka buruk seantero alam .... burppp

17 ulasan:
Assalamualaikum ...

malas nak cakap banyak .. nak suruh buat pengecaman sikit ni ! tengok molek sape buleh teka qaseh bagi sekupang hahahaha ....

kenal tak sape ni hahahahahahaha ... mesti korang pengsan kan tengok muka camni , sbb sebelum2 ni kalau depan awek mmg cover macho punya , badan ketak2 hahaha ..gelak guling2 , gelepor atas lantai wakakaka 

next
yang ni pulok peseng ape pun xtau laaa .. orang suruh wat keje dia duk wat kuar lidah seco'et , ke duk tengah  kemam mende dalam mulut , nampak bengkak pelik jah pipi tu hahahaha .. siapakah ini jeng3x .. buruk benowwwww ! hahahaks 

next

yang ni sorang lagi kakak kito , peseng mugo namo rima pun xtau hahaha ... psst asenye tengah tahan kentut kot .. kak sue , qaseh nak pesan skit ni ,,kalau nak kentut takyah la nak tahan2 ..lepaskan ~ lepaskan lah ~ wakakakaka .. tak tahan nya tahan kentut pun nak amek gambow lalalala

yang ni pulak .. dari atas ke bawah comel dah .. awek kelate mmg comei sume tapi tak tahu nak cakap tang mulut tu nape ya senget sangat.. mesti mimpi mulut itik semalam kan kak fiza hahahaha .. xdop aroh laa , nak wat ngane mimpi hingga ke alam nyata ..


tang rayban atas kepala tu smart doh .. awek tengok pun dop peeweet2x .. tapi tang mulut tu macam spesies kak sue je kot , tahan kentut jugak peseng muka macam ni hahahaha .. takut tersembur air eh ? ke ade awek depan tu horrr ...lalalala

n last sekali
ok yang ni bukan anita sarawak ye ... nmpak mulut macam anita sarawak sikit2 kan ... peseng anita sarawak jugak ..sbb dia ni memang minat kat penyanyi tu nasib baik lah rambut tak buat warna putih lalalala .. hahahaha .. cian tgk dorg kan .. erk 

p/s : segala ayat2 di atas hanya lah gurauan semata2 hahaha offline whatsapp seminggu lalalaalala .. eh muka buruk saya ? nak tgk ke ? jap eh kat bawah ni ha.. buruk kan 
hahahaha chow kit road salam ! 
semua ni geng whatsapp tgk link sini geng whatsapp


17 ulasan:

  1. oikkk .. hamboii .. INI TAK ADIL ! . hahaha wahhh buruks nye muka qaseh ek .. grrrrrrrr ... xpe .. tunggu ty !

    BalasPadam
  2. anda ni siapa hahahaahaha lalala gembiranya dalam aty

    BalasPadam
  3. amboiiiii...gambo dia letak hok comel sokmo...tak adillll...haaahaahaa

    BalasPadam
  4. Asal lain je gambor buruk mung..xaci. .tgu entry ty...

    Whatsapp Putrajaya Rules rawks!!

    BalasPadam
  5. tu kawan akak tu namanya cik suhaiza (yg pakai tudung pink)....puas nak cam takut salah org...

    BalasPadam
  6. pic last tu kt wangsa walk kn?

    BalasPadam
  7. atas skali paling ngeri..datang dari plenet mane tak tau wakakakaa

    BalasPadam
  8. assalamualaikum Qaseh....mcm2 gaya muka telah dilakukn tapi yg gambo last tu mmg cun...:)

    BalasPadam
  9. muka tension ke ape. hahahaha...

    BalasPadam
  10. hai qaseh...lama tak jengok awk kat sini... tergelak akak tgk muka mcm2 ada...hehehe...

    BalasPadam
  11. hai hai, jemput datang belog, ada sale handbags FREE POSTAGE:)

    BalasPadam
  12. mamat yg atas tu ?wakakaka...byk kali akak tgk kali ni br leh cam muka saper

    BalasPadam
  13. hye qaseh lame x jengah blog kamu..busy ka..hik3..comel btol buat mke buruk!

    BalasPadam
  14. comey n kelakar lah..
    hehehehhe


    done follow u..

    :)

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com