Aku Tahu Kau Sayang Dia .................. Tapi...

Assalamualaikum..
qaseh dalia hidup lagi harap maklum hehehe 

bila bercinta mesti ada rasa sayang kan ? ada rasa rindu ... ada rasa cemburu ..dan aku tahu bila kau benar2 sayangkan seseorang kau takut bukan bila ada orang lain cuba ingin merampas hak kau ? cuba untuk mengambil tempat kau ... lalu tercetus lah rasa cemburu , aku tak pernah salah kan kau bila kau terlalu cemburu tapi jangan jadikan aku mangsa tercetusnya api cemburu itu .. aku tidak bersalah ..

bila berdepan dengan manusia macam ni kadang-kadang hidup menjadi serabut , aku tahu dan aku pernah rasai tapi jangan lah kau jadikan aku sebagai mangsa .. aku tak pernah terniat untuk mengambil hak kamu , dan tak pernah terniat sedetik pun di hati untun menyayangi hak kamu .. jangan tuduh aku , jangan cabar aku benda-benda yang tidak pernah aku lakukan ... kerana mungkin aku akan uji kesabaran kamu ... 

''yaAllah damaikan lah pertengkaran mereka jika sebabnya kerana aku , tautkan hati mereka dan tunjukkan mereka jalan2 keselamatan , selamatkan mereka dari kegelapan kepada cahaya , jauhkan mereka dari kejelikan yg tampak dan bersembunyi, yaAllah berkatilah pendengaran mereka , penglihatan mereka dan hati mereka''


iklan sebentar ...
apa - apa pun selamat hari lahir buat hencik kyle yang tersayang yang telah selamat menyambut hari lahir yang ke 26 , pada 30 january ~ hope semua impian kamu akan tercapai , always doakan yang terbaik buat kamu ...

16 comments

  1. Wooo...hepi bornday tok cikabg qaseh yer..

    ReplyDelete
  2. wah! hapy besday to your encik kyle.. :))

    ReplyDelete
  3. happy bday to encik kyle..
    semoga bahagia dunia akhirat

    ReplyDelete
  4. lamanya xjengok sini:)

    epy belated besday utk en.kyle jgk,hehe...

    nice pic ^-^

    ReplyDelete
  5. sweetnya! moga kekal hingga ke jinjang pelamin ye..

    ReplyDelete
  6. pewittttt! heheheh ^^


    Jom singgah entry pertame C i N t ª β u N g ª untuk tahun 2012 :)))

    C i N t ª β u N g ª vs K.A.H.W.I.N

    ReplyDelete
  7. oh masih idop lagi upenya ko..haha
    x tersembur ke air liur tu???haha

    ReplyDelete
  8. Sweet ^__^.

    Sedapnyaaa kek! Lapar terus >,<"

    ReplyDelete
  9. hye sis comelll,akak pun jarang2 update sebab sibuk keja...lama juga tak sggh baca entri di sini.selamat ulg tahun utk kyle ye...


    salam maulidur rasul utk semua umat islam & mari perbanyakkan selawat ^^

    ReplyDelete
  10. happy belated birthday utk die.. :)

    ReplyDelete
  11. bile bicara soal cinta.. pening! kadang2 rase macam ade.. tapi takde.. kadang2 rase takde.. tapi macam ade.. pening!!

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..