Takbir Raya Berkumandang =(

20 ulasan:
Assalamualaikum ..

lama sudah jari jemari tidak menaip di papan keyboard , terasa asing dan sepi di dalam dunia sendiri , tadi duduk bersahaja sambil tengok tibi , tetiba terdengar takbir raya .. sedih di hati kian terasa .. kali pertama tak bersua muka dengan bonda , kali pertama tidak menempah baju raya , kali pertama tidak akan merasa daging korban di kampung ...



di saat jari menekan2 papn keyboard air mata kerinduan mula terbit , titis demi titis mengalir laju ke pipi .. jatuh berderai bersama aliran masa .. rindu sangat kat mak , hurmm kalau duk rumah , pagi2 mesti kena bebel bangun lambat , salam raya dengan mak ayah .. huhu terlalu rindu , sebak tidak tertahan ... perasaan di rantauan sungguh menyedihkan walaupun tinggal bersama darah daging tapi tidak semanis seorang ibu yang sentiasa sabar dengan anak2nya ... =(

selamat hari raya aidiladha buat semua kawan2x blogger , hargai detik2 terindah dalam kehidupan bersama keluarga tercinta kerna bila di saat keseorangan ada kenangan yang sangat sweet boleh di imbas ... dan kesepian boleh di ubati ... 

senyuman penawar duka .. rahsia di hati tak siapa yang tahu ... =(
jangan makan daging banyak sgt ye korang ! 

20 ulasan:

nuruashia ♥ berkata...

baikkk systa..!!
epy idul adha ye? ehehhhe

JIJI YU berkata...

lorr..aku pon sama gak..abi ngn umi aku dok di perantauan..

p/s
nape makin terdedah tuu..ehehe..

Cik Yatt berkata...

sdehnye raya jauh dari fmily

cik kinchnaf berkata...

xmau sedeyh2 yea Qaseh.. Nti kita sedeyh jugak.. btw, salam aidil adha buat awk..

Karukord Jagau's berkata...

Selamat hari raya..(^_^)

atiqsalleh berkata...

memang tak balik ke?

Zura berkata...

itulah pengorbanan...:)

semutsengal berkata...

Esok pakai baju apa ? LALALALALA.


selamat raya yaaa !!

Syimir berkata...

selamat hari raya eh :)
jgn sedih2 di hari raya ^_^

mas saari berkata...

salam aidiladha qaseh!
akak pun tak balik raya tahun ni, nak rasa rendang, ketupat dan lemang... sedih woooo!

KhaiRin berkata...

raya bkn utk ditangisi.senyum2 k!
salam aidil adha

faY berkata...

salam. anda d tag d belog saya. dtg tao

Bidadari Syurga berkata...

alaaa... akak sebak bila baca... sabar sayang... call mak ok... untuk ubat rindu....

| cik azeya | berkata...

selamat hari raye! =)

ABU berkata...

selamat hari raya.. dah call mak awk tdi kan..jgn sedih2 lagi..

アヌムちゃん berkata...

bestnye kalau dapat beraya di kampung..huhuuu

Tanpa Nama berkata...

Selamat hari raya aidiladha kak qaseh..:)

ghost writer berkata...

salam eidul fitri,Qaseh

**::CIKNUURUL::** berkata...

Salam Eid Adha jugak tuk Qaseh,.sabar k,.rindu tu xkan pernah mati,.arini pun rindu mak kn' ehe,.

aimie amalina berkata...

hayoooo
tamo sedihhhhhh
emm3
dapat rasa sebab penah rasa

salam aidil adha dear!

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com