Takbir Raya Berkumandang =(

20 ulasan:
Assalamualaikum ..

lama sudah jari jemari tidak menaip di papan keyboard , terasa asing dan sepi di dalam dunia sendiri , tadi duduk bersahaja sambil tengok tibi , tetiba terdengar takbir raya .. sedih di hati kian terasa .. kali pertama tak bersua muka dengan bonda , kali pertama tidak menempah baju raya , kali pertama tidak akan merasa daging korban di kampung ...



di saat jari menekan2 papn keyboard air mata kerinduan mula terbit , titis demi titis mengalir laju ke pipi .. jatuh berderai bersama aliran masa .. rindu sangat kat mak , hurmm kalau duk rumah , pagi2 mesti kena bebel bangun lambat , salam raya dengan mak ayah .. huhu terlalu rindu , sebak tidak tertahan ... perasaan di rantauan sungguh menyedihkan walaupun tinggal bersama darah daging tapi tidak semanis seorang ibu yang sentiasa sabar dengan anak2nya ... =(

selamat hari raya aidiladha buat semua kawan2x blogger , hargai detik2 terindah dalam kehidupan bersama keluarga tercinta kerna bila di saat keseorangan ada kenangan yang sangat sweet boleh di imbas ... dan kesepian boleh di ubati ... 

senyuman penawar duka .. rahsia di hati tak siapa yang tahu ... =(
jangan makan daging banyak sgt ye korang ! 

20 ulasan:

  1. baikkk systa..!!
    epy idul adha ye? ehehhhe

    BalasPadam
  2. lorr..aku pon sama gak..abi ngn umi aku dok di perantauan..

    p/s
    nape makin terdedah tuu..ehehe..

    BalasPadam
  3. xmau sedeyh2 yea Qaseh.. Nti kita sedeyh jugak.. btw, salam aidil adha buat awk..

    BalasPadam
  4. Esok pakai baju apa ? LALALALALA.


    selamat raya yaaa !!

    BalasPadam
  5. selamat hari raya eh :)
    jgn sedih2 di hari raya ^_^

    BalasPadam
  6. salam aidiladha qaseh!
    akak pun tak balik raya tahun ni, nak rasa rendang, ketupat dan lemang... sedih woooo!

    BalasPadam
  7. raya bkn utk ditangisi.senyum2 k!
    salam aidil adha

    BalasPadam
  8. salam. anda d tag d belog saya. dtg tao

    BalasPadam
  9. alaaa... akak sebak bila baca... sabar sayang... call mak ok... untuk ubat rindu....

    BalasPadam
  10. selamat hari raya.. dah call mak awk tdi kan..jgn sedih2 lagi..

    BalasPadam
  11. bestnye kalau dapat beraya di kampung..huhuuu

    BalasPadam
  12. Selamat hari raya aidiladha kak qaseh..:)

    BalasPadam
  13. Salam Eid Adha jugak tuk Qaseh,.sabar k,.rindu tu xkan pernah mati,.arini pun rindu mak kn' ehe,.

    BalasPadam
  14. hayoooo
    tamo sedihhhhhh
    emm3
    dapat rasa sebab penah rasa

    salam aidil adha dear!

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com