Tahniah Malaysia ! ♥ Malaysia ... !



♥#################♥..................♥###♥
♥##################♥..........♥#########♥
♥#################♥......♥#############♥
♥################♥..♥###############♥
♥################♥################♥
♥###############################♥
♥############################♥
♥#########################♥
♥######################♥
♥###################♥
♥#################♥
♥##############♥
♥###########♥
♥#########♥
♥#######♥
♥#####♥
♥###♥
♥#♥





LOVE MALAYSIA !
ALHAMDULILLAH PINGAT EMAS MILIK KITA LAGI ..
CONGRATS MALAYSIA ...
AUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
p/s : lama tak hupdate , tapi bab bola kena r hupdate ahaks ~ 
korang sihat tak ? qaseh masih sihat hehe ... 

18 comments

  1. aummmmm....tahniah wt skuad harimau muda..t'tgu2 entry baru qaseh :D

    ReplyDelete
  2. salam..

    akak sehat je..tahniah2...bangga sesangat jadi rakyat malaysia....

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah sihat...lame xdgr kaba qaseh..prince pun busy je ni..dan alhamdulillah skuad negara dpt 'ibu segala emas' ni...gembira rakyat malaysia kan...hrp teruskan berusaha utk kejayaan berterusan...

    ReplyDelete
  4. skuad harimau muda bermian dgn sepenuh jiwa raga...syabas....semoga ini akan mebangkitkan semangat kesukanan dan Malaysia mampu melatih lebih ramai pemain muda seperti mereka

    ReplyDelete
  5. ooo cm tu ek sbb bola br nk muncul...kalu x mng smlm ttu menyepi je kn

    ReplyDelete
  6. tuh dia cek mek molek hapdet gak entri diye..


    huhu..yesss harimau malaya menang..auummmmmmmm

    ReplyDelete
  7. garuda tergaru-garu..pepun, harimau muda mmg best..cayalah

    ReplyDelete
  8. selamanya..selamanya.. ellelele.. lagu atrah~ hehe

    ReplyDelete
  9. yup nape lama tak berhupdate qasehhh ramaiiii yg rinduuuu

    ReplyDelete
  10. DOAKAN MEREKA MENANG UTK OLIMPIK PLAK..MANE TAU KALAU DAH REZEKI KAN?? :)

    ReplyDelete
  11. selamanya selamanya selamanya harimau malaya.. :)

    ReplyDelete
  12. amboi kak,siap ada love..witt witt

    saya disini sihat..~rindu tak rindu tak..gagaga

    ReplyDelete
  13. ye2,, tahniah malaysia.. salam maal hijrah..=)

    jom baca..

    http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..