Tahniah Malaysia ! ♥ Malaysia ... !

18 ulasan:


♥#################♥..................♥###♥
♥##################♥..........♥#########♥
♥#################♥......♥#############♥
♥################♥..♥###############♥
♥################♥################♥
♥###############################♥
♥############################♥
♥#########################♥
♥######################♥
♥###################♥
♥#################♥
♥##############♥
♥###########♥
♥#########♥
♥#######♥
♥#####♥
♥###♥
♥#♥





LOVE MALAYSIA !
ALHAMDULILLAH PINGAT EMAS MILIK KITA LAGI ..
CONGRATS MALAYSIA ...
AUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
p/s : lama tak hupdate , tapi bab bola kena r hupdate ahaks ~ 
korang sihat tak ? qaseh masih sihat hehe ... 

18 ulasan:

  1. harimau muda tewaskan garuda!!

    BalasPadam
  2. aummmmm....tahniah wt skuad harimau muda..t'tgu2 entry baru qaseh :D

    BalasPadam
  3. salam..

    akak sehat je..tahniah2...bangga sesangat jadi rakyat malaysia....

    BalasPadam
  4. alhamdulillah sihat...lame xdgr kaba qaseh..prince pun busy je ni..dan alhamdulillah skuad negara dpt 'ibu segala emas' ni...gembira rakyat malaysia kan...hrp teruskan berusaha utk kejayaan berterusan...

    BalasPadam
  5. skuad harimau muda bermian dgn sepenuh jiwa raga...syabas....semoga ini akan mebangkitkan semangat kesukanan dan Malaysia mampu melatih lebih ramai pemain muda seperti mereka

    BalasPadam
  6. ooo cm tu ek sbb bola br nk muncul...kalu x mng smlm ttu menyepi je kn

    BalasPadam
  7. tuh dia cek mek molek hapdet gak entri diye..


    huhu..yesss harimau malaya menang..auummmmmmmm

    BalasPadam
  8. garuda tergaru-garu..pepun, harimau muda mmg best..cayalah

    BalasPadam
  9. selamanya..selamanya.. ellelele.. lagu atrah~ hehe

    BalasPadam
  10. yup nape lama tak berhupdate qasehhh ramaiiii yg rinduuuu

    BalasPadam
  11. DOAKAN MEREKA MENANG UTK OLIMPIK PLAK..MANE TAU KALAU DAH REZEKI KAN?? :)

    BalasPadam
  12. selamanya selamanya selamanya harimau malaya.. :)

    BalasPadam
  13. amboi kak,siap ada love..witt witt

    saya disini sihat..~rindu tak rindu tak..gagaga

    BalasPadam
  14. ye2,, tahniah malaysia.. salam maal hijrah..=)

    jom baca..

    http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com