Gua Tetap Bangga

26 ulasan:
Assalamualaikum , 
petame - tame ambe nok royak bui bahawe ambe ase sedih ngat dengan kekalahan teganung mempeteh nogori nombor 9 , tapi ape kan daya .. kalah2 dah , hok menang tu bersorak doh , bui ke dio lah eh .. apa-apa pun gua tetap bangga dengan teganung sebab masuk gak r final dari hok dopleh masuk langsung tuh , ke guane ? mase ganung menang ambe ase gembira , so masa kalah ni pun nok wat-wat gembira gop r ahakz... tak kisah lah yang penting teganung tetap di hati , kalah menang letak belakang janji pemain- pemain bola sepak teganung ensem eh hebat2 sume .. muahhhh 



translate secara mata kasar 
pertamanya saya nak bagitahu bahawa saya rasa sedih sebab teganu kalah di kaki negeri sembilan , tapi tak apa lah janji rock ! teganung tetap di hati saya , yang selebihnya tu bukak kamus k .. 
PETEH GANU PETEH !

26 ulasan:

  1. yg penting sharbine ensem..yeayhh!!..hakhak..

    BalasPadam
  2. ganu tidok peteh doh uh..patoh doh

    BalasPadam
  3. kaloh kat padang je.. tp tetap menang di ati penyokong ganu!
    ganu nelang~

    BalasPadam
  4. peteh ganu peteh? aduh.... maknanya apa sayang...?

    BalasPadam
  5. hauhuahauhauha

    negori den monang.haha

    BalasPadam
  6. hehee.. x per la.. adat main bola..

    nway.. jemput ke blog.. ada nama kamu tahu.. hehee..

    BalasPadam
  7. takpelah .. len kali pulak ! ape kata qaseh jadi pelatih ganu !

    BalasPadam
  8. takpe qaseh, jangan sedih2! tahun depan cuba lagi... lagipun terengganu dah main sehabis baik tu!

    BalasPadam
  9. jgn sedey2...at least ada gak piala FA dlm genggaman kn?

    BalasPadam
  10. adatlah menang kalah dlm sesuatu game..janji smgt kesukanan kite tu tinggi..

    BalasPadam
  11. jujur, tak faham pernggan yang atas. nasib baik ada translate huhuuu ;(

    BalasPadam
  12. pendekar penyu tetap best walaupun gatai

    BalasPadam
  13. weee
    semanagt owg ganu terus tertebarrr =)

    BalasPadam
  14. Nak buat camna..dah takde rezeki untuk pasukan terengganu untuk jadi juara piala malaysia..tol tak kak qaseh..:)

    BalasPadam
  15. Qaseh, seb baik ada terjemahan...hehehe

    BalasPadam
  16. xpoo.. sokong ganu male tuh..
    tp kaloh..
    xpolahh.. hehehe

    BalasPadam
  17. same la kte...kte ingat ganuu menangg hahha tp kaloh...

    BalasPadam
  18. paling kurang, nganu gi final.. ilek2 aah.. biarpun diriku xda darah n9 mahupun nganu.. tp skong n9 msa tu.. ahakz..

    BalasPadam
  19. heee heee hebatnya dia cakap ganu..i'm not too terrer speaking trg language..;)

    BalasPadam
  20. ahhaha..jiji jht molek..
    menang kalah ada game sys..!!
    ehheheh

    BalasPadam
  21. semangat juang yg tinggi tu penting..takde rezeki nk menang...dlm pertandingan takleh nk dua2 menang kan... :)

    BalasPadam
  22. adat permainan.
    esok lusa masih punya peluang lagi kan =)

    BalasPadam
  23. alolo..takmo sedih2 ye :) slmt hari raya haji^^

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com