Buat Amal Sambil Berblog

Assalamualaikum ,
korang nak pahala tak ? haaa free - free je dapat , dalam kita berblog tu and dapat duit hasil korang berblog apa kata sekali sekala kita buat amal dengan seikhlas mungkin membantu orang - orang yang tidak senasib dengan kita .. amal ni paling sangat-sangat senang , dan amalan ni lah yang tak mungkin mati walaupun kita dah mati , apa tu anak2 .. sedekah jariah lah , walaupun seposen tapi kalau kamu betul-betul ikhlas besar ganjaran kita nanti ..

rumah aman ni rumah anak-anak yatim yang terletak di shah alam 
atau korang masuk webpage diorang , klik KAT SINI

so cara - cara nak derma yang paling senang bagi korang yang ada account nuffnang , korang masuk nuff korang dan korang klik kat link http://www.nuffnang.com.my/tlc-2011/ pastu korang akan nampak macam gambar di bawah ni ye ..

korang pilih lah nak derma berapa RM , lepas tu korang submit je , secara automatik duit korang dalam acc nuff berkurang .. 

atau boleh derma VIA MAYBANK2U
 You can make a direct donation to Rumah Aman via online banking to Maybank2U, with the remark: “Nuffnang TLC Promise Me S2”. Donations should be directed to Rumah Aman (Shah Alam), with the account number 562106720433 (Maybank).

Via cheque: Cheques can also be issued to Nuffnang Sdn. Bhd. and sent to our KL office at the address below:
12B5 & 12B6, Heritage House
33 Jalan Yap Ah Shak
50300 Kuala Lumpur.



untuk keterangan lebih lanjut klik  sini
selamat beramal ... 
entry ni takde tempat komen =)
Terbaru Lebih lama