Bangsat !

Assalamualaikum..

Bila izrail datang memanggil terkubur jasad di pembaringan , seluruh tubuh akan menggigil terbujur badan dan kedinginan , ~ saat ini aku biarkan lagu ni berkumandang di telefon , supaya aku dapat sabarkan diri melihat video budak yang digilis berulang2 kali , melihat manusia yang bangsat yang tidak mempedulikan budak yang sedang kesakitan ! 

fikiran menerewang memikirkan bayi-bayi yang di dera oleh manusia bertopengkan binatang , bayi yang dibuang , bayi yang di liwat , bayi yang di kelar leher , bayi yang tidak berdosa di ibaratkan patung tempat melampiaskan segala nafsu dan amarah , di saat tu aku berfikir di mana letaknya perikemanusiaan manusia ? yang patut di letakkan di akal , hati , jiwa dan perasaan telah tertukar tempat hanya di bontot ! 

aku sabarkan hati untuk mendoakan kesejahteraan semua umat manusia tapi aku tak mampu hingga aku mendoakan manusia yang bertopengkan binatang takkan mampu tenteram di dunia mahupun akhirat , aku doakan bayi-bayi menghantui sehingga manusia binatang itu jadi gila dan mati dengan penuh siksaan , tapi jahatkah aku ya Allah mendoakan hamba2 Mu sebegitu .. aku cuba sabarkan mulut  untuk tidak berikan hadiah sumpah seranah , tapi hati tidak mampu !!

hati berbicara :

aku hanya mampu doakan segala taubat kau di terima ,dan Allah itu maha adil .. !
jangan pernah putus perikemanusiaan di hati mu sayang ~ kerna bila ia putus kau bisa jadi manusia yang paling kejam !

53 comments

  1. manusia setan..takde hati perot.. kesian kat budak budak jadi mangsa keganasan..

    ReplyDelete
  2. akak pun doakan macam tu untuk manusia sebegini... kejam!!!

    ReplyDelete
  3. bunuh orang, macam bunuh semut dan nyamuk.. sedih melihatnya :'(

    ReplyDelete
  4. sifat kemanusiaan telah ilang..itulah tanda2 dunia ini akan berakhir

    ReplyDelete
  5. bagaimana pula kita di tempat mereka ?

    ReplyDelete
  6. binatang! bangsat! puiiiiii -.-


    <---tak boleh sbar jugk..maaf :(

    ReplyDelete
  7. sadis betul prince tgk..lagi kesian bila lagsung xde org yg nk tolong atau panggilkan medic..

    ReplyDelete
  8. bodohnya manusia bila akal dirasuk syaitan..
    sehingga tidak mampu bertindak dengan cara yang positif lagi..
    manusia, ramai yg pandai berkata2 itu ini..
    tapi masih lagi mengulangi kesilapan yang sama..

    ReplyDelete
  9. Kat china mmg cmtu.. Rase2 ngare comunist neh rkyt die mmg cmtu.. Bnyk je video org china yg bnuh2 bntg ni suke hati.. Kuangjo!

    ReplyDelete
  10. kesian anak itu..aihh yang langgar pun vodoh..yang tengok lagi lar vodoh..geram!

    ReplyDelete
  11. kenapa dengan budak tu ? kenapa di gilis ?

    ya Allah tak mampu nak tengok video macam tuh... hati tak kuat !

    ReplyDelete
  12. takde perasaan langsung kan..my friend said almost chinese ppl kat china mmg macam tuh..they mind their own bussiness and dont care about others..komunisme dorg juga sgt terserlah !kejam !

    ReplyDelete
  13. manusia sekarang sudah kembali pada zaman jahil. lebih jahil dari dulu!

    ReplyDelete
  14. dunia akhir zaman..itu saja yg mampu kukatakan~

    ReplyDelete
  15. binatang tau hargai anak2nya..sedangkan manusia ?

    ReplyDelete
  16. nape ganas benor title entry nie.. hehe

    ReplyDelete
  17. aku baru tengok tadi di berita tv3.apa ke teruknya manusia,macam tengok binatang kena gelek ngan keta jer.mana pegi rasa belas dowang ek..aku tak faham sebetulnya.semakin lama dunia nih semakin hilang rasa perimanusia.ubah jadi zaman dinasaur pun ok nih..

    ReplyDelete
  18. terlampau banyak sangat manusia yg bersikap unfair dan kejam terhadap manusia sekeliling, biarpun dia hanyalah seorang anak kecil yg memerlukan bantuan. tidak sanggup arisha tonton video itu :'(

    ReplyDelete
  19. manusia tiada taring yang tajam atau kuku yang tajam, atau tanduk yang bahaya, tapi manusia lah yang paling kejam di dunia berbanding semua makhluk yang ade taring, tanduk, dan kuku, . . . kalah binatang ooo, . . . semoga kita semua tak jadi macam tu, . .

    ReplyDelete
  20. bukan binatang bertopeng manusia la..manusia bertopengkan binatang..haha

    ReplyDelete
  21. setiap mereka pasti terima bahagian masing2 satu hari nanti cepat atau lambat sahaja..

    ReplyDelete
  22. manusia makin kurang prihatin.

    ReplyDelete
  23. manusia makin kurang prihatin.

    ReplyDelete
  24. manusia makin kurang prihatin.

    ReplyDelete
  25. memang bangsat org macam tu..akak pon geram sgt2!

    ReplyDelete
  26. memang kejam mereka yang melakukan perbuatan2 itu.

    ReplyDelete
  27. T_______________T
    dah tak terkata melihat ini
    hurmm...

    ReplyDelete
  28. memang binatang..
    moga seluruh ahli keluarga dan keturunan kita tak tergolong dengan manusia binatang ni..
    aminnn..

    ReplyDelete
  29. hai comel...

    sedih la baca..cf kan baru kehilangan bakal anak buah...tgk janin tu cute sgt..hidung mancung cam parent dia..

    ReplyDelete
  30. Dengar Khabar baby yang kena langgar tu dah meninggal..

    WuMing hanya mampu tengok sekali saja..

    Dah tak boleh tengok lagi... Bab ni WuMing memang emosional sikit...

    ReplyDelete
  31. nilai kemanusiaan da cam x mampu nak dimilai manusia.. :(

    ReplyDelete
  32. nilai kemanusiaan da cam x mampu nak dimilai manusia.. :(

    ReplyDelete
  33. kira beristighfar pnjg bce tajuk tue..

    x sanggup nk bce artikel atau tgk bideo menda2 cm nie... =(

    ReplyDelete
  34. tak sanggup nk tgk baby yg kena dera sebegitu rpa..digilis dikelar..teruknyaaa diorang..geram betul..mmg x berhati perut...

    ReplyDelete
  35. stp hari ade je kes2 mcm nie...
    dimanakan sifat & hati mereka ttg semua ini kan....

    sedih....

    ReplyDelete
  36. semakin menjadi2.kalau dulu mereka buang,skrg ni mereka kelar2 bunuh pula.mmg perangai syaitan

    ReplyDelete
  37. di akhir zaman nie..perangai dan hati manusia semakin teruk dan tak terkawal

    ReplyDelete
  38. tu la pasal, kita hanya mampu mendoakan diorng insaf je la..

    ReplyDelete
  39. manusia dah takda sifat kemanusiaan . huu

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..