Bangsat !

53 ulasan:
Assalamualaikum..

Bila izrail datang memanggil terkubur jasad di pembaringan , seluruh tubuh akan menggigil terbujur badan dan kedinginan , ~ saat ini aku biarkan lagu ni berkumandang di telefon , supaya aku dapat sabarkan diri melihat video budak yang digilis berulang2 kali , melihat manusia yang bangsat yang tidak mempedulikan budak yang sedang kesakitan ! 

fikiran menerewang memikirkan bayi-bayi yang di dera oleh manusia bertopengkan binatang , bayi yang dibuang , bayi yang di liwat , bayi yang di kelar leher , bayi yang tidak berdosa di ibaratkan patung tempat melampiaskan segala nafsu dan amarah , di saat tu aku berfikir di mana letaknya perikemanusiaan manusia ? yang patut di letakkan di akal , hati , jiwa dan perasaan telah tertukar tempat hanya di bontot ! 

aku sabarkan hati untuk mendoakan kesejahteraan semua umat manusia tapi aku tak mampu hingga aku mendoakan manusia yang bertopengkan binatang takkan mampu tenteram di dunia mahupun akhirat , aku doakan bayi-bayi menghantui sehingga manusia binatang itu jadi gila dan mati dengan penuh siksaan , tapi jahatkah aku ya Allah mendoakan hamba2 Mu sebegitu .. aku cuba sabarkan mulut  untuk tidak berikan hadiah sumpah seranah , tapi hati tidak mampu !!

hati berbicara :

aku hanya mampu doakan segala taubat kau di terima ,dan Allah itu maha adil .. !
jangan pernah putus perikemanusiaan di hati mu sayang ~ kerna bila ia putus kau bisa jadi manusia yang paling kejam !

53 ulasan:

  1. manusia setan..takde hati perot.. kesian kat budak budak jadi mangsa keganasan..

    BalasPadam
  2. akak pun doakan macam tu untuk manusia sebegini... kejam!!!

    BalasPadam
  3. bunuh orang, macam bunuh semut dan nyamuk.. sedih melihatnya :'(

    BalasPadam
  4. sifat kemanusiaan telah ilang..itulah tanda2 dunia ini akan berakhir

    BalasPadam
  5. bagaimana pula kita di tempat mereka ?

    BalasPadam
  6. nyamuk pun pandai lari, huhu..

    BalasPadam
  7. binatang! bangsat! puiiiiii -.-


    <---tak boleh sbar jugk..maaf :(

    BalasPadam
  8. sadis betul prince tgk..lagi kesian bila lagsung xde org yg nk tolong atau panggilkan medic..

    BalasPadam
  9. bodohnya manusia bila akal dirasuk syaitan..
    sehingga tidak mampu bertindak dengan cara yang positif lagi..
    manusia, ramai yg pandai berkata2 itu ini..
    tapi masih lagi mengulangi kesilapan yang sama..

    BalasPadam
  10. Kat china mmg cmtu.. Rase2 ngare comunist neh rkyt die mmg cmtu.. Bnyk je video org china yg bnuh2 bntg ni suke hati.. Kuangjo!

    BalasPadam
  11. kesian anak itu..aihh yang langgar pun vodoh..yang tengok lagi lar vodoh..geram!

    BalasPadam
  12. kenapa dengan budak tu ? kenapa di gilis ?

    ya Allah tak mampu nak tengok video macam tuh... hati tak kuat !

    BalasPadam
  13. takde perasaan langsung kan..my friend said almost chinese ppl kat china mmg macam tuh..they mind their own bussiness and dont care about others..komunisme dorg juga sgt terserlah !kejam !

    BalasPadam
  14. manusia sekarang sudah kembali pada zaman jahil. lebih jahil dari dulu!

    BalasPadam
  15. dunia akhir zaman..itu saja yg mampu kukatakan~

    BalasPadam
  16. binatang tau hargai anak2nya..sedangkan manusia ?

    BalasPadam
  17. nape ganas benor title entry nie.. hehe

    BalasPadam
  18. aku baru tengok tadi di berita tv3.apa ke teruknya manusia,macam tengok binatang kena gelek ngan keta jer.mana pegi rasa belas dowang ek..aku tak faham sebetulnya.semakin lama dunia nih semakin hilang rasa perimanusia.ubah jadi zaman dinasaur pun ok nih..

    BalasPadam
  19. terlampau banyak sangat manusia yg bersikap unfair dan kejam terhadap manusia sekeliling, biarpun dia hanyalah seorang anak kecil yg memerlukan bantuan. tidak sanggup arisha tonton video itu :'(

    BalasPadam
  20. manusia tiada taring yang tajam atau kuku yang tajam, atau tanduk yang bahaya, tapi manusia lah yang paling kejam di dunia berbanding semua makhluk yang ade taring, tanduk, dan kuku, . . . kalah binatang ooo, . . . semoga kita semua tak jadi macam tu, . .

    BalasPadam
  21. bukan binatang bertopeng manusia la..manusia bertopengkan binatang..haha

    BalasPadam
  22. setiap mereka pasti terima bahagian masing2 satu hari nanti cepat atau lambat sahaja..

    BalasPadam
  23. manusia makin kurang prihatin.

    BalasPadam
  24. manusia makin kurang prihatin.

    BalasPadam
  25. manusia makin kurang prihatin.

    BalasPadam
  26. memang bangsat org macam tu..akak pon geram sgt2!

    BalasPadam
  27. memang kejam mereka yang melakukan perbuatan2 itu.

    BalasPadam
  28. T_______________T
    dah tak terkata melihat ini
    hurmm...

    BalasPadam
  29. memang binatang..
    moga seluruh ahli keluarga dan keturunan kita tak tergolong dengan manusia binatang ni..
    aminnn..

    BalasPadam
  30. hai comel...

    sedih la baca..cf kan baru kehilangan bakal anak buah...tgk janin tu cute sgt..hidung mancung cam parent dia..

    BalasPadam
  31. Dengar Khabar baby yang kena langgar tu dah meninggal..

    WuMing hanya mampu tengok sekali saja..

    Dah tak boleh tengok lagi... Bab ni WuMing memang emosional sikit...

    BalasPadam
  32. nilai kemanusiaan da cam x mampu nak dimilai manusia.. :(

    BalasPadam
  33. nilai kemanusiaan da cam x mampu nak dimilai manusia.. :(

    BalasPadam
  34. kira beristighfar pnjg bce tajuk tue..

    x sanggup nk bce artikel atau tgk bideo menda2 cm nie... =(

    BalasPadam
  35. tak sanggup nk tgk baby yg kena dera sebegitu rpa..digilis dikelar..teruknyaaa diorang..geram betul..mmg x berhati perut...

    BalasPadam
  36. stp hari ade je kes2 mcm nie...
    dimanakan sifat & hati mereka ttg semua ini kan....

    sedih....

    BalasPadam
  37. semakin menjadi2.kalau dulu mereka buang,skrg ni mereka kelar2 bunuh pula.mmg perangai syaitan

    BalasPadam
  38. di akhir zaman nie..perangai dan hati manusia semakin teruk dan tak terkawal

    BalasPadam
  39. tu la pasal, kita hanya mampu mendoakan diorng insaf je la..

    BalasPadam
  40. manusia dah takda sifat kemanusiaan . huu

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com