Bertemu lagi kita Ramadhan ~

33 ulasan:
Assalamualaikum...

Alhamdulillah mata masih lagi celik melihat dunia , berada dalam bulan yang suci .. ampun maaf di pinta andainya punya kesalahan tanpa di sengajakan or memang di sengajakan pada semua .. hehe apa2 pun sempurnakan lah puasa mu dengan sebaiknya , tahan segala nafsu yang ada agar puasa kita tidak tercalar .. time2 puasa camni teringat masa kecik2 dulu ..puasa time kecik dulu best ! 

dulu2 suka lepak umah tok , masa kecik2 dulu bukannya suka main babi doll tu sume ! eh barbie doll , suka main lasak2 nak buat camano sepupu2 ramai lelaki , adik pun lelaki .. siap mandi dalam tali air lagi ,pastu mancing ikan keli .. letih2 main semua mulalah lapar , ada lah ponteng puasa sorok2 ~ haha makan belakang umah .. ada satu kes makan jeruk pauh (jeruk mangga) belakang umah ngan adik .. siap2 makan nak naik atas umah ~ ayah tanya puasa tak ! angguk2 takut muka macam tahan kentut je ..padahal mulut n gigi warna kuning dah sume hihi kantoi.. tapi tu semua masa budak2 ..

tapi kadang bila dah akil baligh ! ada lah yang jelez sebab tengok aku dok makan hahaks .. siapa lagi kalau bukan adik ..grrr sibuk je ! padahal memang sengaja tayang makan depan dia pong..jahat tak ?tapi sekarang semua kenangan berlalu pergi mengikut rentak usia .......tiba2 rindu puasa kat asrama balik terawih je mesti cari bintang yg paling cantik .. arghhh rindu ! tapi makanan kat asrama buatkan menangis hahaks

kala mentari syaaban sudah berlalu pergi ,
tanda mentari ramdhan menjelma di ribaan ,
untuk kita dakap bahagia merasa bahang cintaNya ,
kini mentari itu menjadi milik kita ,
ada kepiluan bergayut di tangkai hati ,
lalu berseru ..''ramadhan kita bertemu lagi ...''
selamat menyambut bulan ramdhan pada semua bloggers .. cari lah benda yang menyebarkan ilmu bukan cari cerita mengaibkan manusia ... salam ramdhan dari qaseh dalia .. muahhh

33 ulasan:

nuruashia ♥ berkata...

ahahahha. puase mse kecik mmg best n syokk ehehhe =) slmt berpuase sys qaseh syg <3

JIJI YU berkata...

muehehe..ade ke kantoi makan jeruk..tak padan ngan kantoi

YUL berkata...

hoho, selamat menyambut bulan ramadhan kak. semoga dibulan ramadhan yang mulia ini diberi keberkatan hendaknya. hee :)

shaFazie berkata...

selamat menunaikan ibadat puasa dengan sebaik2nya ..

selamat berpuasa utk qaseh juga :)

rara pinkmafia berkata...

selamat berpuasa qaseh

Pyka Rahmat berkata...

masa kecik semua indah kecuali kena buli dekat sekolah dan jumpa doctor gigi. haha selamat berpuasa :)

ღ p!nk veLvet ღ berkata...

camat berpose :)

WuMing berkata...

WuMing pun biasa dok asrama... Masa nak berbuka.. lebih-lebih juga kadang=kadang...
Biasa laa WuMing muka macam melayu.. Kata kantin nak beli nasi kena tunjuk IC...
Malas terus... Masak mee segera laa jawab nya..

Cik Ecah berkata...

salam ramadhan Qaseh :)
smg diberi kekuatan iman...
Amin...

Penggemar Coklat berkata...

salam ramadhan juga.. muah balik.. ahaks!

merahitujambu berkata...

salam ramadhan..=)

Afikah Aziz berkata...

eh org terengganu,patut pnggil jeruk pauh hehe,selamat berpuasa qaseh :)

lavenderlover berkata...

selamat berpose

salwaismail berkata...

haha. lawak lah. mcm sama je kita.
:DD

::p0t pEt iLa:: berkata...

semoga Ramadhan kali ini membawa seribu makna buat kita :)

muhamad hanif berkata...

kenangan lama memang style untuk difikirkan.


=)

CassiaSiamea berkata...

x baik makan depan org pose...

anismelon berkata...

selamat berpuasa sis qaseh..moga ibadah tahun nie lebih banyak dari tahun sudah..amin..:)

James Alexander berkata...

nakal juga kamu ni dulu rupanya ye...

Sunah Sakura berkata...

salam ramadhan sayangggggggggggg~ pssst, ABC ni... :p

azila berkata...

owh..sajer tayang ek?nakal ni..heheh.selamat berpuasa qasehhhh:)

Qaseh dalia adelia berkata...

nuru -
hehe betul tu ..tq dear

Qaseh dalia adelia berkata...

ostad jiji -
dah tu nak suh makan ayam golek 2 3 ekor baru brbaloi ke

Qaseh dalia adelia berkata...

ostad jiji -
dah tu nak suh makan ayam golek 2 3 ekor baru brbaloi ke

Qaseh dalia adelia berkata...

yul -
adik pun sama gak ..

Qaseh dalia adelia berkata...

shafazie -
tq dear .. u too

Qaseh dalia adelia berkata...

rara -
tq dear ..selamat berpose

Qaseh dalia adelia berkata...

pyka -
selamat berpuasa

Qaseh dalia adelia berkata...

pink -
selamat berpuasa

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

selamat menyambut ramadhan al mubarak k.. jgn curi makan waktu pose yerk :P

AkuMuzikFilem berkata...

happy ramadhan, moga puasa penuh=p

cik najihah berkata...

salam ramadhan kak qaseh

iPai berkata...

selamat menyambut ramadhan ye cik Qaseh !!

moga ramadhan ni membawa keberkatan kpada kita semua

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com