Wordless Wednesday #4

23 ulasan:

23 ulasan:

  1. muda, dewasa, tua.... owh ini kah maksud pic nie dik

    BalasPadam
  2. hu3..teringat dekat ayah mirul.. :(

    BalasPadam
  3. orang tua dah orang muda,hehe

    BalasPadam
  4. geramnyer tgk baby tuh tido, rase nak geget2 tangan die, huhu~~

    BalasPadam
  5. Chip suka tgk budak tu tido..hehehe.. bahgianya rasa..

    BalasPadam
  6. comel je cara babay tu tido.. sejuk je mata memandang.. :)

    BalasPadam
  7. kanak-kanak perlukan kasih syg! ;))

    BalasPadam
  8. eh cantik gile baby nihh . geram . haha

    jangan bagi die try nih !
    WW # IM BEGGING
    http://inibelogterabor.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-im-begging.html

    BalasPadam
  9. sy tawu... kak qaseh x sabar nk kawen n timang anak cecepat kn??? hehehe

    BalasPadam
  10. hyaaa akak...suci jer muka baby tue..budak2 tadak dosa lagi..:)

    BalasPadam
  11. budak yg comel!!

    nanti tua tgn kerepot!!
    hahaha

    BalasPadam
  12. Sucinya dan tenang apabila melihat bayi yang sedang tidur. Mereka tidak perlu risau akan masalah dunia ini.

    Yang muda disayangi, yang tua dihormat dan dikasihi.

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com