Wordless Wednesday #3

25 ulasan:

25 ulasan:

  1. indahnya ciptaan yang maha ESA..

    BalasPadam
  2. bersujud kepada Allah,bersyukur sepanjang waktu..... :)

    BalasPadam
  3. waaa .. arini kasih nak membisu eh? hihi.

    BalasPadam
  4. marilah menuju ke jalan yg di redhai Allah :)

    BalasPadam
  5. hoho nice..mejid trapung tranung kite hahahahaha :P

    BalasPadam
  6. Assalam.qaseh dah nak kahwin ke?tahniah...cepat2 kahwin

    Entri baru : ►Events : # Wordless Wednessday

    BalasPadam
  7. indahnye rumah Allah..masyaAllah! :)

    BalasPadam
  8. terangnya.. macam sedang membara

    BalasPadam
  9. wordless wednesday??
    tadi blog sunah pun sama.. errr, ada apa2 ke wednesday ni? wahhh.. confius, sbb ramai blogger guna tajuk ni ari ni.. ke saya yang ketinggalan?

    BalasPadam
  10. tenang jer tgok..^^ nice..tahniah..he3..

    jom tengok saya punya pula..^^
    http://aremieroul.blogspot.com/2011/06/wordless-wednesday-2.html

    BalasPadam
  11. tempat yg tenang sentiasa :)

    BalasPadam
  12. tunaikan ibadah yang diwajibkan dahulu

    BalasPadam
  13. subhanallah.. merah mega.. chantek.. =)

    BalasPadam
  14. cntik masjid tuh..

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com