Wordless wednesday #2

27 ulasan:










27 ulasan:

  1. how sweet dear... cute.. gerammmmm

    BalasPadam
  2. xde muke ko takpela, kalau ade aku terus loye:P

    BalasPadam
  3. comeynyeeeeeeeeee~ suci je muka baby ni kannn

    BalasPadam
  4. chuuuuuuuuuuummmmmmmeeeeeeeeeeeyyyyyy!!

    BalasPadam
  5. rindunye nak bace entry qaseh..
    lamer da kita tak on9..hehe..
    comey gamba2 tu..;)

    BalasPadam
  6. kawaiiiiiiiiiiiiiii~~~~~~~~~

    BalasPadam
  7. COMEL MACAM ANAK AYIE DGN QASEH KALAU JADI SUAMI ISTERI...hehehe jgn marah gurau aje.

    BalasPadam
  8. Ya Allah, comey sgt2 budak tecik ni..dr baby dah kiyut miyut..suke lyn dak kecik ni..grrrr...

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com