BEN ASHAARI AJAK KRITIK BLOG AKU

11 ulasan:
encemnye pakcik ni hihi...


p/s : kutuk lah kutuk kalau rasa nak penampo ...muehehe

11 ulasan:

  1. hye.. thax dtg kritik blog yaya... nice blog actually.. header pon comel je yaya tgok... =)

    no.9

    BalasPadam
  2. ala kak xde pe dah nak kritik..hehe dtg mlawat dr segmen abg ben jg :)

    BalasPadam
  3. ni utk blog yg ke2 utk lawatan kritik mengkritik ni...
    wah..sekali lg...mata dijamu dgn warna pink.....
    header simple tp nice...^_^
    loading pun x lmbt sgt....^_^
    thnx sbb komen blog tqah...

    BalasPadam
  4. alamak..lupe lg....ref num:189....^_^

    BalasPadam
  5. thx kritik my blog ya.. ur blog just nice.. x da apa yg blh dikomen dh.. :)

    BalasPadam
  6. blog yg sangat comel, secomel orangnya! dah puji ni jgn lupa kritik kat blog akak pulak...hehehe

    akak di no. 191

    BalasPadam
  7. takda ape nak dikritik kat blog ini..nice dan simple blog.

    BalasPadam
  8. Blog simple and so nice. Keep on blogging! :)

    BalasPadam
  9. blog yg cumil mcm tuan punya dri hehehe so cute

    no 10 singgah n follow

    BalasPadam
  10. ceit!! hahah,ingatkan dah nak populer dh tadi!! hahaah

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com