Jangan Menangis Sayang ~

22 ulasan:
Assalamualaikum ..


really2 like this song ...sad song ..
btw nama artis ni seakan2 nama qaseh .. hihi nama qaseh sufura ..tapi artis ni safura .. ngeh2 .. ~ layan je lah qaseh takdek idea nak hupdate ...tapi lagu ni bawa makna :)

Sampainya hati mu
Buatku tertunggu-tunggu
Kemana kau sayang
Tidur malam tak menentu
Rindu merindu selama ini
Ku takut kan menjadi kenangan

Aku menangis sayang
Bila kau tiada
Tak sanggup rasanya aku
Berjauhan dari mu
Resah hati ku

Jangan menangis sayang
Ku seperti dulu
Rindu ku hanya padamu
Cinta ku hanya untukmu
Buat selamanya

Kalau padi kata padi
Tidak aku tertampi-tampi
Kalau benci kata benci
Tidak aku nanti terus menanti

Berjanjilah kau sayang
Hanya aku di hati mu
Aku dah berjanji hanya kau di hati

hati berbicara :
 
tapi safura ..sufura ni suka menangis .. ntahlah kenapa ~ hati ni terlalu sensitif .. lemah sangat kalau berdepan dengan peristiwa yang menyayat hati ..boleh saya menangis ..? hanya tangisan dapat meluahkan segala2nya yang terbuku di hati ..kadang2 tangisan tu satu rawatan yg bagus .. selain senyuman .... untuk merawat segala luka dan duka .. walaupun air mata menitis tanpa sebab .. safura ~ ada org pernah memberitahu sufura "banyak sgtkah air mata tu " banyak kepedihan dan kegembiraan ..banyak jugaklah air mata yang akan mengiringi ....hanya tu jawapan yg saya dpt berikan tapi hanya di dalam hati ~

22 ulasan:

  1. slm,liza dah follow..nnt jemput ke blog liza plk yer... :)

    BalasPadam
  2. syahdu sgt lagu ni..kalau ade mslh dlm pehubungan bila dengar je terus meleleh air mata ni..T_T

    BalasPadam
  3. huhu syahdu tol aku tak dapat tgk..weh..name ko aku baru tau ni..eheh

    BalasPadam
  4. sudah la sedang berduka.makin bertambah lagu kedukaan ati ini

    BalasPadam
  5. huhu.. cpt la load video.. nk dgrr!!

    BalasPadam
  6. huhu.. cpt la load video.. nk dgrr!!

    BalasPadam
  7. Byk kenangan lagu ni.. hehe.. Sedih
    :(

    BalasPadam
  8. jika perasaan reda dgn menangis...tak salah menangis bukan?

    BalasPadam
  9. sy pon ske nanges jgak..hehehee
    perghh..ni lagu feveret karoke matun..mse sakan bchenta mmg lyn abes lagu neh...
    skang maseh ske jgak...

    BalasPadam
  10. tangisan itu jugak yang dpt meluahkan segala yang terpendam di dalam hati..
    lepas segalanya sudah terluah..maak legalah hati...tapi hati ini sensitif...serba mudah untuk terasa sakit..
    dan air mata juga serba mudah untuk di luahkan..=)
    suka la lagu tu qasrh ..hehe

    BalasPadam
  11. menangis adalah yg terbaek..

    BalasPadam
  12. menangis mmg dapat melegakan segalanye sys qaseh..meh2 nuru kasi pinjam bahu huhuh

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com