Pengalaman Qaseh Kena Pukau ..

65 ulasan:
Assalamualaikum...

muka qaseh masa muda2 ni (tipu) tengah berfikir macamana nak story mory kat korang ..
korang pernah kena pukau tak ? qaseh pernah .. meh baca lagi meh ..takut sangat masa tu .. once upon a time ~

dengan penuh suspen menceritakan detik2 kena pukau .. satu hari tu qaseh ondeway balik kerja ,ofiz dengan rumah dekat je ,pergi balik pun jalan kaki je ..kalau tak silap dalam pukul 5.30 petang .. dalam ondeway tu ada lah sorang mamat ni ! qaseh tak kenal sebab tak pernah nampak dia .. n tak familiar langsung .. nampak baik je siap pakai songkok ! emmm umur 20 - an gitu .... boleh tahan jugak hihi gatai .. dalam hati berbicara ..(sape pulak mamat ni tak pernah nampak !) ..

lepas tu masa nak lintas depan dia .. kitorang saling memandang ! qaseh tengok mata dia ..hurmm maybe silap qaseh sebab g pandang dia ... lepas tu bau semacam je ..n mata pun tiba2 macam gelap ! yaAllah qaseh tak tahu dah nak buat apa ni .. nape tiba2 aku jadi macam ni ! hanya doa je qaseh dapat buat .. tapi dapat baca dalam hati je .. makin lama baca ayat2 al-quran makin gelap pandangan mata..takut dah ni ..!pahtu macam bunyi org bercakap2!


dahlah mata jadi gelap..kaki tangan semua macam kaku ! nak menangis pun tak berdaya .. qaseh antara sedar ngan ta sedar je .. nape lah masa tu xde orang lalu lalang ..! takut sangat tah2 kena raba ke kena rompak ke ..macam2 dah bermain dalam fikiran ni .. lepas tu nafsu jadi membuak2 ... tak dapat nak kawal diri sendiri dah ! tiba2  bunyi motor lepas tu ..................................
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
qaseh bagi no telefon kat dia suruh col.... ! kenapa lak qaseh bagi no telefon ! nape tak bagi ngan henfon2 je kan .. fuh rupa2nya dia pakai AXE.. hebat betul penangan AXE ni .. wawawawa jangan marah ye kawan2..
muehehe ~ love u olz.. col tawwwww 
KORANG INGAT GUWA NI PANDAI CERAMAH JE .. HAH TERKONO EH JANG ..PADAN MUKO AIHH .. HAHA :P

65 ulasan:

rara pinkmafia berkata...

eeeeeeeeeeiiii buat saspen je qaseh ni.hehehe

JIJI YU berkata...

tetibe aku rase leh tahan pulak ko punye sengal ni eh

misz athiqah berkata...

ha..ha....adui...wat suprise je tau..adui...bdebar baca tadi..adui...ha..ha...

OreO HitaM berkata...

LOL..
haha

Si DauN CeRi berkata...

wuwuwuu.. kene tipu pulakk!!! tak baik taw tipu2.. :(




siryes ingatkan crite seram.

IftiMonstaa berkata...

HAHAHA cehh! ingtkan ape laa td

Sabihah berkata...

kene tag..^_^

http://cksabihah.blogspot.com/2011/04/yaya-azura-1st-giveaway.html

cik hani berkata...

citttt...

ingatkan betoi2 kena pukau..

bulat mata bc entry ni.

hihi

puteri rimba berkata...

ishhh...kasih ni buat orang takut je...ingat betul2 la tadi...:)
hati2 balik keje tu tau...

Fahmi Mahat berkata...

sengalll!!!! terkena guee hari nihhhh~ Ahahaha

yang terkena,
FahmiMahat

KAMIHIDUP berkata...

ya ampu, tak marah qaseh. :)

Prince Halilintar berkata...

ceeetttt...tetipu prince..dg khusyuk prince bace tadi,gatkan betul2 ade pengalaman..last2 prince yg terkena...ha ha hampehhh..

AliaJustea berkata...

eiiyyyy ! kak qaseh ni...

engatkan betul2..

aliarosli berkata...

hahhhahahhahha, AKAKKKKKKKKK

GRRRRRRRRR, GERAM NIE!!

HAHHAHAHAHHAHHA

KatekateKite berkata...

pergh! ja'at betol la qaseh nih! beriye2 kite bace tau...

majuk ar cenggini! =.='

forever love berkata...

HAHAHAH.. OK KAK.. TERTIPU... TAPI ATQ NAK CAKAP.. LUKISAN AKAK BURUK.. JGN MARA YE.. HIHI.. JUJUR NIE

mynameismy berkata...

gewdiks!!! grrrrr

kAmi dAn mEreKa berkata...

haha, axe je ke? =)

Miss b berkata...

herk!!!!

kaizen berkata...

grrr!!!!!

*nak kene qaseh nih....

kakchik@ella berkata...

alalalalala .. kc tertipu rupanya. ishhh .. qaseh ni. hihi ..

Rozuan Ismail berkata...

erm..cerita tipu lagi..hoho

Naddia berkata...

oooo!! nk repot kat incik kyle!!

fyna berkata...

hehe..iklan AXE e?
;)

cik aletheea : berkata...

kakakakkaka....
cool!!!

Mama Gee berkata...

caitsss...dgn mama2 sekali tertipuuu..

KUREKURE COMEL berkata...

pestaim ni....pestaim ni..hehehe...
sengal ye...hihihi

aLya maNip berkata...

haha..ingatkan da betul2 td..hahaa

Mohd berkata...

derm...sejak bila bengong ni

Awan Biru berkata...

Arghhh...boleh pulak dia main-main. Tak mau calllah. Hehehehe... Awan guna Nivea.

Rina AVAIL a.k.a cik betty berkata...

ceh ingat bebetul td..kalau akak mmg pernah lalui insiden kena pukau ni..betul punya..

Nur Farah Hani berkata...

huwaaaaaaaa... nak marah jugak.. heksited nak tahu tadi.. uhuhuhu.. xd

syeRAWRR bieber berkata...

hhahaa!! cam ye ye :P

qasehraihan berkata...

muahahaha...giler ugek kamu ni ek??hakhak

oh my kembar..
ai dh vote kamu tau..hehe

entry ni ada nama kamu ni..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/bila-rinduku-jenguk-blogmu.html

abadi romeo berkata...

pernah juga terpukau...terutama bila awek2 melintas depan mata...miow....

GiveAsh berkata...

adoi..kelakar la pulak..hahaha
tak menahan..

zacky ~786~ berkata...

cter wakenanbeb la nie ? ahahahhaa

~...AmALinA....~ berkata...

perghh akak!!sejak bila pandai kenakan owg nih..ekekeekke geget kangggg!! terkena pulakk..wuuuuu

akuwanblur90 berkata...

adeih... terkena lagik.. hihi

sejak seminggu nie, asyik terkena jer dgn blogger-blogger.. adoi..

halila Ibrahim berkata...

nak kena cubit la adik qaseh ni.. akak punya la suspen ..

CiK Ct MaS2Ra berkata...

cet! sia2 kena tipu.....
siap kau...siap kau....
~takut tak? takut kan?~
follow u...+follow back if u like too :)

Syuxer berkata...

hahahha suspen betul..ingat ke betul2 dah kena pukau..

azi nur berkata...

haahaa ayoyoo2..penuh penghayatann den baco..hohoo

noraliza berkata...

hahahaha..igtkan btol lah tadi.ish3

Shamsuddin Amin berkata...

adio... igtkan btul dah...

pasni ak pon nak gune axe la... hahaha

Solihin Zubir berkata...

ahahahaha... ngek btoi!

tampo nak! ;-p

✿❤Cik Izan❤✿ berkata...

ooohh...nak kenakan akak yer...siap kamu... :p

tengkorakemas berkata...

sekali twist daa...ceh, he

tulus sweet berkata...

qaseh! tulus suka kejadian sebegini. hahah! bukan yang real pukau punya yer... pukau kerna kegedikan! hahaha

Cik Bidadari berkata...

alahhhhhhhhhhhhhh... adik jahat... akak serius tau tadi... alahhhhhhhhh

MamaEma berkata...

ish3x...kena tipu laa....

wanda arry berkata...

adoi,,wat suspen je qaseh ni

iLa suHaiLa berkata...

Qaseh!!!
aduh...bace smbil imagine Qaseh kena pukau da..last2 hampeh!!!

Qaseh dalia adelia berkata...

AMPUNKAN DAKU AMPUNKAN DAKU ... HIHIHI JANGAN MARE NNT KENA JUALL TAUUUUU ~

forever love berkata...

NIE MESTI INA PELANGI AJAR KAN.??

Ain Zulaikha berkata...

kah kah kah, lawak lah qaseh.. tapi kan, saya pun pernah kena pukau gak, kena pukuau dengan abg hemsem.. hahahahha terus terjuling mato den ni ha

laskar pelangi berkata...

adesssssssssss! terkena la plak =.-

Sunah Mohammad berkata...

hoh??? alamak...dok pehe..ahahahaha~

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

sik baek den x kona tipu

latest entry: Hadiah untuk followers! terhad! 5 orang sahaja!

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ berkata...

adehhhh..mmg nak kene pukol die nieee +___+)

dearrr, jom singgah entry baru :) pasti buat kamo jeles. kekek :P

Rezeki Cintabunga mencurah² ke dalam gandum! heheh

Faa Eryna berkata...

qaseh ni macam nak kena bang bang bung je tau . haha

alexa yussida berkata...

hehe kijam kijammmmm..tipah tertipuuu

cik sakdi berkata...

aiseh qaseh ingatkan betul kene pukau. adoooiiii!! haha

Mk Syahir berkata...

kedebuk kedebak kedebuk..haaa..ni makan die!!

Iam Yanty berkata...

Eiiii mn dtg idea gila ni....sbr je

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com