Pengalaman Qaseh Kena Pukau ..

65 ulasan:
Assalamualaikum...

muka qaseh masa muda2 ni (tipu) tengah berfikir macamana nak story mory kat korang ..
korang pernah kena pukau tak ? qaseh pernah .. meh baca lagi meh ..takut sangat masa tu .. once upon a time ~

dengan penuh suspen menceritakan detik2 kena pukau .. satu hari tu qaseh ondeway balik kerja ,ofiz dengan rumah dekat je ,pergi balik pun jalan kaki je ..kalau tak silap dalam pukul 5.30 petang .. dalam ondeway tu ada lah sorang mamat ni ! qaseh tak kenal sebab tak pernah nampak dia .. n tak familiar langsung .. nampak baik je siap pakai songkok ! emmm umur 20 - an gitu .... boleh tahan jugak hihi gatai .. dalam hati berbicara ..(sape pulak mamat ni tak pernah nampak !) ..

lepas tu masa nak lintas depan dia .. kitorang saling memandang ! qaseh tengok mata dia ..hurmm maybe silap qaseh sebab g pandang dia ... lepas tu bau semacam je ..n mata pun tiba2 macam gelap ! yaAllah qaseh tak tahu dah nak buat apa ni .. nape tiba2 aku jadi macam ni ! hanya doa je qaseh dapat buat .. tapi dapat baca dalam hati je .. makin lama baca ayat2 al-quran makin gelap pandangan mata..takut dah ni ..!pahtu macam bunyi org bercakap2!


dahlah mata jadi gelap..kaki tangan semua macam kaku ! nak menangis pun tak berdaya .. qaseh antara sedar ngan ta sedar je .. nape lah masa tu xde orang lalu lalang ..! takut sangat tah2 kena raba ke kena rompak ke ..macam2 dah bermain dalam fikiran ni .. lepas tu nafsu jadi membuak2 ... tak dapat nak kawal diri sendiri dah ! tiba2  bunyi motor lepas tu ..................................
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
qaseh bagi no telefon kat dia suruh col.... ! kenapa lak qaseh bagi no telefon ! nape tak bagi ngan henfon2 je kan .. fuh rupa2nya dia pakai AXE.. hebat betul penangan AXE ni .. wawawawa jangan marah ye kawan2..
muehehe ~ love u olz.. col tawwwww 
KORANG INGAT GUWA NI PANDAI CERAMAH JE .. HAH TERKONO EH JANG ..PADAN MUKO AIHH .. HAHA :P

65 ulasan:

  1. eeeeeeeeeeiiii buat saspen je qaseh ni.hehehe

    BalasPadam
  2. tetibe aku rase leh tahan pulak ko punye sengal ni eh

    BalasPadam
  3. ha..ha....adui...wat suprise je tau..adui...bdebar baca tadi..adui...ha..ha...

    BalasPadam
  4. wuwuwuu.. kene tipu pulakk!!! tak baik taw tipu2.. :(




    siryes ingatkan crite seram.

    BalasPadam
  5. HAHAHA cehh! ingtkan ape laa td

    BalasPadam
  6. kene tag..^_^

    http://cksabihah.blogspot.com/2011/04/yaya-azura-1st-giveaway.html

    BalasPadam
  7. citttt...

    ingatkan betoi2 kena pukau..

    bulat mata bc entry ni.

    hihi

    BalasPadam
  8. ishhh...kasih ni buat orang takut je...ingat betul2 la tadi...:)
    hati2 balik keje tu tau...

    BalasPadam
  9. sengalll!!!! terkena guee hari nihhhh~ Ahahaha

    yang terkena,
    FahmiMahat

    BalasPadam
  10. ya ampu, tak marah qaseh. :)

    BalasPadam
  11. ceeetttt...tetipu prince..dg khusyuk prince bace tadi,gatkan betul2 ade pengalaman..last2 prince yg terkena...ha ha hampehhh..

    BalasPadam
  12. eiiyyyy ! kak qaseh ni...

    engatkan betul2..

    BalasPadam
  13. hahhhahahhahha, AKAKKKKKKKKK

    GRRRRRRRRR, GERAM NIE!!

    HAHHAHAHAHHAHHA

    BalasPadam
  14. pergh! ja'at betol la qaseh nih! beriye2 kite bace tau...

    majuk ar cenggini! =.='

    BalasPadam
  15. HAHAHAH.. OK KAK.. TERTIPU... TAPI ATQ NAK CAKAP.. LUKISAN AKAK BURUK.. JGN MARA YE.. HIHI.. JUJUR NIE

    BalasPadam
  16. grrr!!!!!

    *nak kene qaseh nih....

    BalasPadam
  17. alalalalala .. kc tertipu rupanya. ishhh .. qaseh ni. hihi ..

    BalasPadam
  18. oooo!! nk repot kat incik kyle!!

    BalasPadam
  19. caitsss...dgn mama2 sekali tertipuuu..

    BalasPadam
  20. pestaim ni....pestaim ni..hehehe...
    sengal ye...hihihi

    BalasPadam
  21. haha..ingatkan da betul2 td..hahaa

    BalasPadam
  22. derm...sejak bila bengong ni

    BalasPadam
  23. Arghhh...boleh pulak dia main-main. Tak mau calllah. Hehehehe... Awan guna Nivea.

    BalasPadam
  24. ceh ingat bebetul td..kalau akak mmg pernah lalui insiden kena pukau ni..betul punya..

    BalasPadam
  25. huwaaaaaaaa... nak marah jugak.. heksited nak tahu tadi.. uhuhuhu.. xd

    BalasPadam
  26. muahahaha...giler ugek kamu ni ek??hakhak

    oh my kembar..
    ai dh vote kamu tau..hehe

    entry ni ada nama kamu ni..

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/bila-rinduku-jenguk-blogmu.html

    BalasPadam
  27. pernah juga terpukau...terutama bila awek2 melintas depan mata...miow....

    BalasPadam
  28. adoi..kelakar la pulak..hahaha
    tak menahan..

    BalasPadam
  29. cter wakenanbeb la nie ? ahahahhaa

    BalasPadam
  30. perghh akak!!sejak bila pandai kenakan owg nih..ekekeekke geget kangggg!! terkena pulakk..wuuuuu

    BalasPadam
  31. adeih... terkena lagik.. hihi

    sejak seminggu nie, asyik terkena jer dgn blogger-blogger.. adoi..

    BalasPadam
  32. nak kena cubit la adik qaseh ni.. akak punya la suspen ..

    BalasPadam
  33. cet! sia2 kena tipu.....
    siap kau...siap kau....
    ~takut tak? takut kan?~
    follow u...+follow back if u like too :)

    BalasPadam
  34. hahahha suspen betul..ingat ke betul2 dah kena pukau..

    BalasPadam
  35. haahaa ayoyoo2..penuh penghayatann den baco..hohoo

    BalasPadam
  36. hahahaha..igtkan btol lah tadi.ish3

    BalasPadam
  37. adio... igtkan btul dah...

    pasni ak pon nak gune axe la... hahaha

    BalasPadam
  38. ahahahaha... ngek btoi!

    tampo nak! ;-p

    BalasPadam
  39. ooohh...nak kenakan akak yer...siap kamu... :p

    BalasPadam
  40. qaseh! tulus suka kejadian sebegini. hahah! bukan yang real pukau punya yer... pukau kerna kegedikan! hahaha

    BalasPadam
  41. alahhhhhhhhhhhhhh... adik jahat... akak serius tau tadi... alahhhhhhhhh

    BalasPadam
  42. adoi,,wat suspen je qaseh ni

    BalasPadam
  43. Qaseh!!!
    aduh...bace smbil imagine Qaseh kena pukau da..last2 hampeh!!!

    BalasPadam
  44. AMPUNKAN DAKU AMPUNKAN DAKU ... HIHIHI JANGAN MARE NNT KENA JUALL TAUUUUU ~

    BalasPadam
  45. NIE MESTI INA PELANGI AJAR KAN.??

    BalasPadam
  46. kah kah kah, lawak lah qaseh.. tapi kan, saya pun pernah kena pukau gak, kena pukuau dengan abg hemsem.. hahahahha terus terjuling mato den ni ha

    BalasPadam
  47. adesssssssssss! terkena la plak =.-

    BalasPadam
  48. hoh??? alamak...dok pehe..ahahahaha~

    BalasPadam
  49. adehhhh..mmg nak kene pukol die nieee +___+)

    dearrr, jom singgah entry baru :) pasti buat kamo jeles. kekek :P

    Rezeki Cintabunga mencurah² ke dalam gandum! heheh

    BalasPadam
  50. qaseh ni macam nak kena bang bang bung je tau . haha

    BalasPadam
  51. hehe kijam kijammmmm..tipah tertipuuu

    BalasPadam
  52. aiseh qaseh ingatkan betul kene pukau. adoooiiii!! haha

    BalasPadam
  53. kedebuk kedebak kedebuk..haaa..ni makan die!!

    BalasPadam
  54. Eiiii mn dtg idea gila ni....sbr je

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com