Mantera Dendam Kesuma Berahi ~

57 ulasan:
Assalamualaikum ~


"usah kau bertanya ke mana hilangnya bayanganku ini ..cuma kerna kelam atau sinar hilang pandangan matamu ..asyik kau terlena melabuh asmara melayarkan rasa .. nikmat seketika menjadi bahana cinta ''

mantera anjasmoro ? .. sape tengok cite ni ? qaseh tengok macam tu je takleh layan sangat nanti sape lak nak teman g kencing haha ..dasar penakut anak pak daud ni haha... ok qaseh bukan nak cerita pasal ni juz nak tahu apa pandangan korang mengenai mantera2 ni .. hurm bila jiwa dihantui keinginan yang tidak dapat di capai ,dendam dan kedengkian merasuk seluruh jasad memaksa hati memilih jalan yang jahanam akhirnya memakan diri sendiiriiiiii ...

inilah padahnya bila terlalu menurut keinginan hati ..semalam cerita tentang ''jatuh cinta dengan suami orang '' hari ni cerita tentang mengambil suami orang dalam jalan yang penuh tajam ! sanggup jumpa bomoh2 untuk mengambil hak orang dan untuk suami tu melafazkan cerai .. bila 2 orang permpuan memilih jalan syaitan untuk merebut seorang lelaki .. dimana kah akal fikiran dan dimana letaknya iman .. ! dimana semua tu .. ~ dimana kan ALLAH di hati mereka2 yang memilih jalan syaitan ... tidak nampakkan ALLAH sedang melihat kamu2 menduakan DIA ..tidak takutkah jalan syaitan yang kamu pilih tidak akan pernah dapat kebahagiaan ! tidak nampakkah diri sedang merana mengikut jalan telunjuk syaitan !

huhu takutnya dunia sekarang ~ makin moden makin kolot pemikiran ..so kepada kamu kamu kamu yang sedang membaca jangan terlalu ikutkan nafsu keinginan sehingga memilih jalan yg membuatkan diri sendiri derita .. hari ni kita gembira dengan apa yang kita dapat melalui jalan yg salah .. hari esok jangan lupa bahgia tu bertukar jadi derita .. jangan pernah lupa HUKUM KARMA .. jangan pernah lupa AZABNYA ..jangan pernah rasa hebat dengan persembunyian yang kejam kerna ALLAH ITU MAHA MENGETAHUI ...

hati berbicara :
hanya mencucuk patung2 kecil .. orang yang terkena terasa sakitnya hingga tidak tertanggung ..
gembirakan melihat orang lain menderita ? hebat ? sungguh hebat di mata syaitan .. tapi dimataNYA ''zero''
hentikanlah mensyirikkan Allah ..hentikan lah bagi penderitaan kepada orang lain bukan hak kita untuk membuat seseorang tu menderita ~
baliklah ke pangkal jalan kerna jalan itu tidak akan pernah tertutup melainkan kamu yg memilih jalan mati ...~
jangan lupa baca ayat2 pelindung diri ..manusia sebegini lebih menakutkan dari hantu ~ tapi jangan lupa Allah itu ada .. serahkan lah segala2nya padaNYA ...sesungguhnya doa2 orang teraniaya tiada hijabnya dengan ALLAH .. wallahulam 
lebib baik diri tidak disayangi dari ''sayang kerana syaitan'' heh !!

57 ulasan:

  1. ckp syg..tp wat bomoh kat owg tu..syg ke klu owg yg diowg suka tu sakit2 menderita..xpham mentaliti org2 zaman sekarg kn Qaseh

    BalasPadam
  2. wa'alaikummussalam..
    moga dilindungi-Nya..
    risau pun ada..semakin kita menghampiri penghujung ujian dunia, semakin bertebaran perbuatan jahilliah.

    0_0"

    BalasPadam
  3. takutnya la kan orang yang main mantera2 ni..huhu

    BalasPadam
  4. hai qaseh, rindu kat qaseh.

    susah gak kakchik nak komen sbb kakchik tak tengok. sama spesis dengan qaseh gak kakchik ni. Penakot!! hihi ..

    BalasPadam
  5. keje mandrem2 ni keje org yg tak beriman jer,. percaya sangat makhluk halus tu berkuasa,. tinggal jejak untuk dijejaki

    BalasPadam
  6. kalau keimanan diketepikan oleh seseorg sanggup melakukan perkara yg dimurkai Allah...semoga kite dijauhkan drpd perkara2 begini..

    BalasPadam
  7. mak akak pernah kena sihir gini..
    yang buat tu lelaki gatal..
    benci betul kat lelaki tu sampai sekarang

    BalasPadam
  8. atq layan semua cter antu kat tv3 tue.. ta pernah miss kalau ta de hal

    BalasPadam
  9. tau takpe...kat tv ni dah selalu sgt tayangkan cerita yg kolot pemikiran...sampi terfikir, hakikatnya mmg mcm tu ke skrg ni, atau media saje jek nak gembar-gemburkan *ayat mcm skema hbis*

    btol tu, Allah tu Maha Adil. Setiap perbuatan akan menerima balasan, baik ataupon buruk

    BalasPadam
  10. gambar2 tu scary oo...

    apa2 pun..kita tetap pegang pada yang satu..ALLAH :)

    BalasPadam
  11. ntah kenapa anies kureng berminat cite2 tahyul ni... baik d tv, wayang, buku dsb

    kalu baca / tgk just nk tau je


    latest entry: Malas memasak

    BalasPadam
  12. huurmmm... bila mana mat hati mereka kabur dan semakin menjauh... noda noda hitam akan segar melekatkan dirinya di hati mu... kalaulah kamu menyedarinya.... nescaya.... pintu taubat dan pengampunan masih terbuka... tetapi jangan sekali2 menduakan AKU(ALLAH)... tak tahulah kat mana otak dorang kan... semoga mereka yang masih sempat bertaubat... diberi hidayah.... untuk diri akak juga.... takut

    BalasPadam
  13. dear!!! saya ni penakutla.. i`m back n be followers yg ke 3036..

    BalasPadam
  14. Tengok juga cerita tu. Tengok sorang-sorang, sekali tv terpadam sendiri. Hik hik, cuak jugak. rupanya tertekan timer. Dasar penakut.


    * Manusia, bila nafsu mendahului iman dan akal, sanggup buat apa sahaja untuk mendapatkan keinginannya.

    BalasPadam
  15. mantera anjasmoro? haha.. tak minat sgt cita hantu camtu..

    tp dlm hidup ni kna jugak berhati2..

    sbb dunia penuh dgn hasad dengki..

    BalasPadam
  16. hooo..aku yg single no dok elok2 je ade tak nak ke..ahaha

    BalasPadam
  17. makin takut zaman sekarang nie, pakai bomoh bukan tradisi malah dah jadi sebati dalam diri orang yang ada perasaan hasad dengki nie dik.. akak iklan cerita nie pun tak tengok dik, takut biler kene tinggal sorang ngan en. bard nanti. ekekkeke

    BalasPadam
  18. cerita itu memang menyayat hati betoi...last2 laki tu yg jadi mangsa...

    BalasPadam
  19. susah sangat nak sebut nama cerita ni, tu yang tak layan sangat. heee. :)

    BalasPadam
  20. semakin modern dunia sekamin kolot pemikiran manusia..setuju tu!

    sedangkan menduakan suami pun dah berdosa, pa lagi nak menduakan Allah x___x

    BalasPadam
  21. haih...mantera2 ni bahaya.....kawan syitan ni...dosa..huhu

    BalasPadam
  22. serram la santet2 ni...
    kHurafat... huhu

    BalasPadam
  23. famili akak selalu kena...tp bukan buat kat tubuh badan.... buat kat kedai supaya tidak laku...

    BalasPadam
  24. owh ni yang memang aku x nak kena buatan orang..kesannya amat dahsyat hinggakan ada yang meninggal dunia.minta kita semua dijauhkan semua itu..InsyaAllah...amin..

    Binatang peliharaan unik
    Produk terbaik dari Microsoft
    Ilusikan matamu

    BalasPadam
  25. wanda -
    yep betul .. sayang tapi guna cara paling kejam ..tu bukan syg tapi memaksa ..hurmm

    BalasPadam
  26. fadhli -
    ha'ah penghujung dunia huhu

    BalasPadam
  27. bantal bucuk -
    yup dear derita sangat ..ada yang bawak mati

    BalasPadam
  28. kakchik ella-
    hehe bukan cerita pasal tu sgt pun cerita pasal org main2 bomoh haaa

    BalasPadam
  29. macam ni lah -
    'tinggal jejak untuk di jejaki ''
    suke thet words betullah kan.. last2 kena jejak balik makan diri

    BalasPadam
  30. prince -
    insyaAllah semoga kita dijauhkan dr semua ni

    BalasPadam
  31. sis diana -
    huhu pastu mak sis dah ok ke ... laki pun sanggup buat mandrem2 ni isy2

    BalasPadam
  32. atiq -
    wah2 kuatnya hati hehe sis takleh tengok takutt

    BalasPadam
  33. man -
    ntah lah tahu xpe ..sikit2 cerita hantu ..filem pun cerita hantu .. ada yang terikut2 sanggup jumpa bomoh .. hurmmm ..

    yup ALLAH itu maha adil

    BalasPadam
  34. puteri ain -
    saja wat mood scary hehe...
    yup berpegang lah hingga ke akhir hayat

    BalasPadam
  35. anies -
    hehe .. qaseh tak tengok sebab takut

    BalasPadam
  36. sis bidadari -
    yup masih terbuka luas jalan taubat .. qaseh pun takut jugak ..semoga kita dijauhkan dr sume2 tu ye sis ..

    BalasPadam
  37. sis nurhayati -
    haha tu lah sape suh tengok sorang2 kikiki.. yup nafsu keinginan terlalu tinggi ..hurmmm

    BalasPadam
  38. solihin -
    hehe tak tengok sebab takut kew...
    yup perasaan hasad dengki pun penyebab utama

    BalasPadam
  39. jiji yu -
    tawar diri nampak miahaha

    BalasPadam
  40. sis IEB -
    haah lah kan dulu2 jumpa bomoh sebab nak cr ubat tradisional tapi skang jumpa untuk durjana kan sesama manusia .. hurmmm

    BalasPadam
  41. kami -
    haha qaseh salu sebut mantera ajinomoto

    BalasPadam
  42. shamsudin -
    manusia sering pilih jalan singkat

    BalasPadam
  43. tue memang cara atq nk buat diri atq jadi berani

    BalasPadam
  44. mamaema -
    tu sebab dengki n jahat perangai ! grrr

    BalasPadam
  45. syuxer -
    tahu xpe .. insyaAllah jaga diri ye sume2

    BalasPadam
  46. atiq -
    so makin berani ke tak hehe.. takleh lah rasa macam dihantui je kikiki..

    BalasPadam
  47. dr dlu smpai skrg ade je yg duk puja mntak tlg syaitan kan..manusia makin sesat..takut owh

    BalasPadam
  48. alhamdulillah.. berani gak la.. tp kadang2 tue takut la gak.. hahaha

    BalasPadam
  49. akak pun layan gak mantera anjasmoro ni...tapi tak serius la....
    tu la manusia sekarang...ilmu makin tinggi tapi yang kolot dan perbuatan tak berakal tu jugak yang di buat...ilmu tinggi tapi iman nakin rendah,....nauzubullah..mintak di jauhkan...

    BalasPadam
  50. Sis ni, mana ada hantu. Syaitan dan jin adalah. Tak payah takut.

    Kalau dia bukan jodoh kita, redha sajalah. Kalau nak guna jalan hitam itu dah menolak takdir Allah namanya.

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com