BEN ASHAARI BIKIN FILEM : THE BLOGGERS

17 ulasan:

JANGAN LUPA SAKSIKAN ''SIAPA BILANG GADIS MELAYU TAK MENAWAN'' DI PAWAGAM !! .. BILA ?BILA LARUT MALAM TARAKUCAH TARAKUCAH CAH ~ ewahh nyanyi kome ye ~.. haha

sinopsis : berkisah kan seorang ratu cantik idaman jejaka malaya ..RATU CANTIK mempunyai 4 bodybuilder yang ganteng yg menjaga ratu cantik tu .. dan 4 penjahat pondan awww2x yang cuba ingin mencolek ratu cantik itu ... nak tahu kisah selanjutnya ? jom kita bercengkerama di bawah pokok nyiur sambil makan cekedis ..

{situasi klasik}
di tepi pantai yg indah aku duduk seorang diri suasana sepi..teringat aku di waktu malam ~ lalala si RATU CANTIK tu sedang menyanyi seorang diri tanpa ditemani body builder yang ganteng ..al maklum lah semua nya blogger yg tegar .. ni yg susah neh ade ketua blogger pemes amos ..tiba2 terbunyi macam orang kentut .. n RATU CANTIK tu pun pengsan dek terbau oleh kentut beliau .. dan2 je orang jahat guna taktik Kotoq nak mampui ..guna kentut bergas oleh ketua penjahat Ujang si suka kentut..!

ujang gila trafiq : roger2 n bewok .. ratu cantik tu dah pengsan homaigodd nampak sgt ayu wpun pengsan ..
naz kejar populer : ampeh lah ketua aku ni .. ade ke roger2 n bewok..nasib baik hang tu ketua .. baik2 roger2 n bewok jugak .. wei mangkuk niq amek ratu cantik tu bawak ke istana
pokniq kejar amalina : roger2 n bewok jugak ..hokey2 bereh kawe wat kelik selaluh..
pemandu lori : cepat lah wei tak sabar aku nak drift ...!
ujang gila trafiq : jap aku coling2 body bulider yg hampeh tu ...

''haluuuu sayang .. ratu cantik hang sudah berada di tangan guwe.. sat lagi aku nak menikah dengan dia ..hang duk je depan latop tu menagih kasih n tadah nuff nang sampai kayo yo''

ben body mantop : kureng hajar lu ..jumpa lu gua lanyak2 sampai tak boleh kentut ..
ben pun menalipon kawan2 nya yang lain ..
'' halu ~ anak mokteh jali ade ... wei ratu cantik kekasih gua dah kena culik..udah2 lah baco blogben ashaari nyo ..ado tugasan yg perlu di beresin ..!segera ya ! bawak helikopter sekali amek aku kat gim ..n roger2 yang lain...''


ben mantop,iqbal kureng mantop,wacana kurang susu, syafiq semart gilew.. pun tiba lah dengan helikopter ..dengan megahnya mereka turun dari helikopter sambil2 melambai tangan seakan2 dikerumuni oleh beribu2 peminat2 ..tiba2 dapat meseg
















''ko ingat ni sesi keglameran ke hape ..'' meseg dari pengarah ghupe2nye .. dalam hati ben (nak glemer sikit dopleh kang aku bagi penampo hilang gigi .. haha
sambung ~
{situasi ala2 hang jebat n hang tuah }
bersaksikan lembu2 dan kambing2 .. lampu di fokuskan kepada ben mantop dan ujang si suka kentut .. yang lain turut menonton dengan aksi nebes .. tetttttt eksen kameng !

'' hey ujang jebat ! turun kau ketanoh ni ..sepandai2 tupai melompat akhirnye jatuh ke tanoh jua.. ''
''hey tuah ben .. kalau aku tak mahu turun apa kamu mahu buat haaaa'' sambil kentut2 ibarat mercun papan..
hey ujang jebat ''aku gtau pengarah '' pengarah tengok ni ujang kamm dia kammm takmo kammm turunnn haaaa...
ujang pun turun terkedek2 menahan takut gelora nafsu di jiwa aihhh ... ~
mana kau sorok ratu cantik aku .. qasehdalia tu haaaa ~
ujang pun kata '' bila masa aku culik nye badigol ''
ben : badigol tu natang hape ?haha .. ahhh cepat bagi ratu cantik aku cepat sebelum mata hang duk kat telinga ..
ujang : ape ke bengapnya hang ni .. cuba hang tengok sape yang duk depan laptop ni .. tengok2 ce tengok ce tengok .. bukan ke RATU cantik HAng duk menaip cerita hampeh ni ...

RATU CANTIK : hahaha siapa bilang gadis melayu tak menawan ~
tamatlah cerita ni kakakaka...larikkkkkkkkkkkkkkk

time kasih yg menjayakan sebuah cerita yg maybe akan dapat pulangan berjuta2
RATU CANTIK -http://www.qasehdalia.com
ben mantop - http://www.benashaari.com/
iqbal tak mantop -http://iqbalhakimi.blogspot.com/
wacana kurang susu -http://wacanaku2009.blogspot.com/
syafiq semart -http://mohdsyafiqrosli.blogspot.com/

penjahat
ujang si suka kentut - http://azfar9897.blogspot.com/
pokniq kejar amalina - http://www.darxniq.com/
naz gila glemer - http://nazirulhazwanws.blogspot.com/
pemandu lori - http://www.solihinzubir.com/

17 ulasan:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

huhu pndai ratu cantik pilih hero ekekeke..

qaseh tahniah dh 3000 ;)

fiq berkata...

haha,,,fiq pown ade mention qaseh..wakkaka..bace la taw..

http://sayangcoco.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bikin-filem-bloggers.html

umie berkata...

hahaha.terbaek...:-)

aliarosli berkata...

hahhahahhahaha,adeh

lawak la

bestttttttttttttt sangat

tapi yang tak tahannye, akak pasan sendiri

hahahhahahhaha

HAJAR hasan berkata...

ekekekekeke~ sengal lah kak qaseh ni. hahahahaha~ ending tak boleh blah. ;)

Tanpa Nama berkata...

terbaik !

Ujang9897 berkata...

hahaha..

gila lu..siot..

masuk bakul angkat sendiri

patut nya ckp ujang si hensem la..

Sunah Mohammad berkata...

hahahaha! yang ni best!

mas saari berkata...

hahahaha...lawaklah qaseh

yang ujang kentut2 ibarat mercun papan tu yg kelakar...kihkihkih

risa berkata...

hahahhahhaha..kesiannn

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

tengah nak imagine penjahat tp lembuttt gitew.. sure kelakoo.. niceeeee

Oopss..Cikgu Cinta berkata...

uish..tak menahan...sis qases jd heroin hehhee

abadi romeo berkata...

aku pun nak buat Filem baru tajuk.."Hari Tanpa Ben Ashaari.."

Isteri Encek Bard berkata...

hihihih boleh jadi director nie

nuruashia berkata...

hahaha..cter ni mmg best hahahah

... berkata...

as salam..
haha. kelakar.adei sakit perut. tadi baru layan certa si solo.ekeke~
penjenayah lembut. hahah~
mejh layan cerita karangan saya. haha~
encik ben ban saya punya sebab saya tak menepati peraturan.haha

=p

http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bikin-filem-bloggers.html

ada ujang dengan yana,
katek dengan encik hasrul bangku kosong.
niq dengan cik epal<---ending. niq pun gelak tadi. haha
ustaz fakhrul(amirul) dengan elena.
aa.cik bulat pun ada. dengan donutnya

=)

alexa yussida berkata...

bikin filem pulak..hee xleh bygkan kentut cam mercun papan si ujang tu

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com