Wedding Of The yeArz ~ my Bro !

42 ulasan:
Assalamualaikum semua ..selamat pagi ! 
2 majlis dah selesai ...akad nikah n persandingan tunggu satu majlis lagi esok majlis sambut menantu ...yeyyy lepas tu leh lah relax2 ... letih derrr dok kat dapor hihihihi..
kurang sihat sikit hari ni ... tengok je lah pic ni ,,,

lepas nikah di masjid hadhari jerteh terengganu ...

 my sista ,dalia ,abg ,kak ziha n me 
 tema merah putih
 semoga berbahagia hingga ke akhirat 

 mak qaseh ! tepung tawar ek org panggil ?hihi


 mak pengatin perempuan 



 salam lelok dengan mak mentua tu hihi










hati berbicara :
nexttt giliran den pulak ...
bila ?
tungguuuuuu wahahahahaha gelak jahat 
maaflah pic tak cantek ..guna fon je neh ..
tunggu dari dslr lah pulak ...2 minggu lagi hihihi

42 ulasan:

  1. sangt2 chantekkk i like.. tibe2 teringin nak berlaki n naik pelamin. au au.. gatai na...

    BalasPadam
  2. cumel,,, akak xlama lg la tu,,,=)

    BalasPadam
  3. Tahniah, selamat pengantin baru untuk kedua mempelai tu, semoga bahagia ke anak cucu.

    BalasPadam
  4. cntik nye weeding!! wah2~ tak sbar nak macm 2 jgk! tehee~ *muke gatal..haha*

    takpe la qaseh byk mase lagi..smpat woo~ hahahaXD

    BalasPadam
  5. qaseh nicenyer pink dier ... ti qaseh nak kaler aper plak...

    BalasPadam
  6. wow! merah putih! sangt menonjol dan cantik!

    BalasPadam
  7. cantek sgt theme pengantin to..
    suke;)
    btw im new here n follow u dear;)

    BalasPadam
  8. semua gambar kat atas ni cantik2 belaka..huhu.nice shot..

    BalasPadam
  9. huaa serba serbi merahhh i liookeeee!!

    BalasPadam
  10. cantiknye....
    akk nanti dah kawin jgn lupe inform ya..hihii

    BalasPadam
  11. eh, bukan u ka yang kawin ni? sama ja muka dengan pengantin pempuan tu.. apa pun, pelamin yang cantik.. suka la tgok. berseri majlis

    BalasPadam
  12. hamboii merah betol ..:)
    btw nice la pelamin..cantik..:)

    BalasPadam
  13. Selamat memulakan hidup bekeluarga kepada Abang Qaseh..

    Tunggu gambar Qaseh lak... ;p

    Entry terbaru padlie: Sains itu mudah?

    BalasPadam
  14. bestnye tawen!!!! nk tawen! nk tawen! nk tawen!

    psst..nti nk pinjam dslr!

    BalasPadam
  15. erk,tengok ujang punye gambar pon dah rase cam nak kawen

    tengok nih lagi lah

    ''mama nak kawennnnnnn''

    adoish,lempang sikit

    taknak kuat,saket,nak lembut dan penuh kasih sayang

    BalasPadam
  16. gen fujita -
    insyaAllah n tq ye :)

    BalasPadam
  17. eyka -
    budak tak matang xboleh kawen hahaha

    BalasPadam
  18. sis yg comel -
    qaseh xmo lah merah sbb qaseh hitam hihi nak warne pink haha

    BalasPadam
  19. margie -
    mmg menonjol hingga nak keluar bijik mata

    BalasPadam
  20. atie -
    tq dear nnt qaseh jenguk blog kamu

    BalasPadam
  21. azi nur -
    i dont like haha like jugak lah

    BalasPadam
  22. cik najihah !
    woahhh lambat agy lah cepuk kang hehe insyaAllah gtau

    BalasPadam
  23. gen2 merah -
    bukan ai lah ...hihi tq

    BalasPadam
  24. padlie -
    tggu lah smpai berjanggut hehe

    BalasPadam
  25. bun -
    haha meh sini meh nak tampo (peluang den) tampo laju2 dgn kasih syg

    BalasPadam
  26. gadis itu kazen sy :) wow.. xdpt pegy kenduri tuh bcoz tak cuti. sgt xbest!!

    BalasPadam
  27. lorh kazen kamu ke...oloo cian tak pat balik tgk pic je lah ye hihihih

    BalasPadam
  28. cantek gile bju merah..


    follow dahh...
    http://annikabubble.blogspot.com

    BalasPadam
  29. cantiknyer...

    tak pakai dslr pun gambar lawa....

    BalasPadam
  30. cantek2...bila lak gilirn cik pya belog...nk guk laa

    BalasPadam
  31. guna hp pun still cantik gak gambar tue....tahniah for your sis erk...

    BalasPadam
  32. WARGHHHHHHHHHHH !!! lawanyaaaa....tgh tunggu seru dtg gak neh..mak dh bunyi2 dah tu..huhu

    BalasPadam
  33. cantik gila .! merahhhhh ...

    BalasPadam
  34. wow nak theme pe ek t haha

    BalasPadam
  35. meme hebat ar blockih.. cantek sgt2..nti upload lg gambar lawa2,kami nak tgk..hehehe,2 minggu lg siap.. from abe ju & cik ha :)n syifa ( bakal menjelma ) hi3.

    BalasPadam
  36. selamat pengantin baru. hihihi

    BalasPadam
  37. selamat pengantin baru. hihihi

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com