Dalia oooo Dalia ~ dalia pun ade vlog !!!

43 ulasan:
Assalamualaikum ..
selamat petang sume2 hamba2 Allah .. ada sihat kaitooo ?hope always sehat ! qaseh tengah se'eh ! tau tak se'eh tu ape?bila makan banyak aka minum air banyak perut rasa macam penuh je ..itu lah se'eh bukan senah ye ! senah jebong tu dek amalina hahahaha ...


hurmm dalia dah pulang ke rumah nya kat putrajaya ! oemmmgeee mesti keliru kan dalia dalia dalia ~ anak buah qaseh haaa ..dalia kecik ..qaseh dalia ni pun pinjam nama ye uhuuu ~ lambat lah pulak nak jumpa dak kecik tu tunggu raya nanti lah ... sape suruh dok jauh2 .. emm jap2 nak cari picture nya ... zzzzzzzzzz loading2 still searching ...~ 


dok kat kampung abes merah2 kena gigit nyamuk ..cian my bucuk nih ..


jalan2 ke tasik kenyir jumaat lepas...bezzzz !!!



video

video
dalia kecik pun ada vlog ehhhh !!!


dalia besar .. \

hati berbicara :
bosan tahap gaban tak tahu nak wat entry pe !

43 ulasan:

  1. comelnya dak kecik tu..alaaa sian dia kena gigit nyamuk..habis merah2..

    BalasPadam
  2. comel..suka tgk..hehe..follow la blog i ok..hehe

    BalasPadam
  3. dah wajah bru la blog nie.,.hahaha..suwittt

    huhuhu..biasa la bdk zaman skrg..semua nk advance

    BalasPadam
  4. aiyark..
    kcik2 dh ada blog nie
    bila besar sket ada web sendri..
    bila dh besar ada syarikat web sendiri..
    amin..

    BalasPadam
  5. comel si kecik tue..

    qaseh..juejue ade tag awak kat contest ..join2..
    http://missjuejue.blogspot.com/2011/03/our-memory-photo-contest.html

    BalasPadam
  6. COMEY....ABAH...DISEBUTNYA MAMA

    BalasPadam
  7. nyaringnye sore dia..comey betol la..kiss kang !!

    BalasPadam
  8. comelnyeeeee :) geram dgr sore die :)

    BalasPadam
  9. Ololo comelnye si Dalia kecik.. Si Dalia besar pun comey jugak hehehe :)

    BalasPadam
  10. haaaa, tayang la gambo tu. jadi modal lancap baru tau.hahaha

    BalasPadam
  11. anak buahnya pun comel macam Qaseh gak...besar nanti mesti mengancam...

    BalasPadam
  12. kecik2 dah ade vlog.. ini tidak adil!! <-- dengki ^^

    BalasPadam
  13. comelnye... suka tengok gambar peluk stroberi tu...

    Entry terbaru padlie: Supermoon: Yang patut kita tahu

    BalasPadam
  14. hahahaha...gile comel suara die. putih gile lak tu. kasi pinjam la buat anak. haha. :D

    BalasPadam
  15. nanti besaq jdi budakbukansebarangbudak tu.. hahahahah

    BalasPadam
  16. dalia kecik dan dalia sesama comelnyer...

    BalasPadam
  17. puteri ain -
    tulah pasal hehe nyamuk kat rumah mmg byk ..haha

    BalasPadam
  18. sis cinta -
    tq comei ikut ibu dia hehehe

    BalasPadam
  19. atiq -
    hehe tu lah lame xmenjenguk sini kan ..

    BalasPadam
  20. shark -
    mane ade blog lah ... mesti xbace neh ..haha aminn

    BalasPadam
  21. shida -
    dia nak sebut ibu tu jadi babu tah ape lah haha

    BalasPadam
  22. d-la -
    haha mmg sore nyaring pun ..kalau teriak lagi lah

    BalasPadam
  23. nazirul -
    uwaaaaaaaaaaaaaaaa engom

    BalasPadam
  24. kay are -
    meh lah kite wat vlog sesame haha

    BalasPadam
  25. hehehe..tue la pasal.. bz la kak

    BalasPadam
  26. comel...comel...comel..dah besar mesti muka cam qaseh

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com