Rahsia Dihati Tak Siapa Yang Tahu ~

34 ulasan:
Assalamualaikum semua..
selamat petang ...
letih tahap gaban dah melayan karenah makhluk2 asing kat sahabat blogger 
fuh ~ syiok abes..hilang lelah hilang segala keperitan yang tak tertanggung...


beznye kalau ade sayap...bgun2 pagi sok leh terbang ..mesti populer ...kih2x


mereka lihat aku tertawa .. gembira bagai tiada luka ..lalalala 
saat aku tertawa gembira ..mereka lihat betapa gembiranya aku..
bibir yang sentiasa mengukir senyuman ..walaupun hati berdarah ...
ada mereka kisah ?
aku tak ingin mereka tahu apa yg ku rasai ...biarlah senyuman aku..kegembiraan aku menjadi penyeri kebahgiaan mereka2..
kerana rahsia di hati tak siapa yang tahu ~


rahsia dihati pun boleh dibukukan ~


di saat aku menangis ..
air mata ku mengalir membasahi pipiku..
mereka sekadar bertanya mengapa ?
aku membiarkan persoalan tu sepi ~ dan menamatkan dengan jawapan tiada apa ..dan menggelengkan kepala ..
mereka berlalu pergi ..tanpa menoleh 
biarlah kesedihan ku tanggung seorang diri ~
apa yang kau mahu dari ku ~ aku berikan segala2nya andai kebahgiaan itu aku dapat ~


di saat aku tersenyum..
mereka dtg menyatakan aku semakin bahgia..
bahagiakah aku dengan hidup ku?
hanya Allah yang tahu apa yang ku rasai ...
dah senyuman ku mati dengan tiba2...~
setelah  mereka mengucapkan kata2 tahniah ...




dan disaat ini aku mengukir seyuman seorang diri..
dengan penuh keikhlasan dan ketenangan di hati ...
senyuman yang menyatakan bahawa aku senang mereka lihat kegembiraan aku 
dari mereka lihat kepedihan ... yang ku rasai ..
dan kaki ku mula melangkah meninggalkan keperitan itu bersama2 mereka..
untuk menggembirakan hati2 mereka ~
dan biarlah rahsia di hatiku hanya aku seorang yang tahu ~



hati berbicara :

sekian time kasih kerana sudi mendengar luahan hati ...
andainya ini yang kau pinta...
apakah ini jawapan untuk segalanya .. ~
bila semua ini berakhir ...
yang pasti senyuman ini sentiasa ada..
dan hari2 mu pasti tidak mengecewakan ..
andainya bulan boleh hilang ditelan kegelapan malam..
luka yang ada pun akan sembuh dbalik masa...
cuma yang harus di beli saat ini..
kesabaran dan akan hadir ketabahan di sebalik bayang sabar2 itu...
doakan ... dan senyum lah tanpa apa2 perasaan pelik yang menghiasi segenap hati dan jiwa..
luv u olz.. ~



34 ulasan:

Syafiq Rosli berkata...

haha...cair dah bc nyah qaseh pny entri

Ujang9897 berkata...

perghh..!!! dari SB ke sini jiwang..hehe

farah berkata...

comel la blog u ni..cantik..i like pink too!!

~...AmALinA....~ berkata...

waaaa~~ touching seyh.. sis tamo sedey2 ye.. adekmu sentiasa disisi..=) muaahx!

yaya ASHRAF berkata...

puitisnyaa :)

mofaizmz berkata...

huuu.. puitisnya.. lama xjengah blog pink ni..

Si DauN CeRi berkata...

wah.. puitis sungguh gamaknye ni..
hehe

sy tak pandai buat ayat mcm tu.. *malu2*

iqbalhakimi berkata...

awat jiwang sgt ni cik qaseh?..hehe..

tapi bez..like..like.. =D

Along Usop berkata...

be strong k!

kadang2 kite mampu kongsi dgn teman2..

kadang2 kite lebih slesa pendam sendiri..

doa la pada Dia byk2 k.. mohon diringankan rasa berat kat hati tu..

=)

Tanpa Nama berkata...

ermm..jalani kehidupan ni ngan cara tersendiri..papepon take care..:)

Solihin Zubir berkata...

dr luv ni kalau wt entry mmg puitis abis! heheh..

Zue Cancer berkata...

thanks sebab support..
ntahla dia selalu komen blog sy...
then dia ader jer komen kat entry sy tu..tapi dia tak tahu kot sy dok perli dia. mals nak pk lagi..

thanks taw bg moral suport ;) even tak pernah jumpe

Qaseh dalia adelia berkata...

@Syafiq Rosli
haha baru sikit dah cair ke nyah syafiq

Qaseh dalia adelia berkata...

@Ujang9897
haha wekkk ne de jiwang

Qaseh dalia adelia berkata...

@farah
ek tq dear

Qaseh dalia adelia berkata...

@~...AmALinA....~
haha mane de sedih lah syg....kakakmu tetap ade di sini ngeh2

Qaseh dalia adelia berkata...

@yaya ASHRAF
:D

Qaseh dalia adelia berkata...

@mofaizmz
ehhhheee tu lah len kali jengah selalu haha

Qaseh dalia adelia berkata...

@Si DauN CeRi
haha nak belajar tak?kikiki

Qaseh dalia adelia berkata...

@iqbalhakimi
ne de jiwang nyah iqbal :p

Qaseh dalia adelia berkata...

@Along Usop
tq so much along..better pendam je perasaan ini heee

Qaseh dalia adelia berkata...

@senydream
tq dear :(

Qaseh dalia adelia berkata...

@Solihin Zubir
haha solihin jiwang ngekkkk

Qaseh dalia adelia berkata...

@Zue Cancer
kita kawan2 dear..wpun tak pernah jumpa ... kata2 sometimes boleh bg semangat walaupun hanya "bersabarlah"

Heidi Shafiq berkata...

why so serious? chill la beb.. :)

... berkata...

as salam...
wah! yuyuk!

bunga berkata...

jiwang2..heheheh..so sweet..

krole berkata...

suke ngan en3 wak ni...truskn berkarya ngeee~

✿....rossa alina....✿ berkata...

wah3..berjiwang2an..heeehehehe..

hati kita,cuma kita je yg tau.. :)

Qaseh dalia adelia berkata...

@Heidi Shafiq
saje mengasah bakat terpendam

Qaseh dalia adelia berkata...

@...
wslm ape yg yuyuk tu

Qaseh dalia adelia berkata...

@bunga
ngee hehe sekali sekale menjiwangkan diri

Qaseh dalia adelia berkata...

@krole
tq krole

Qaseh dalia adelia berkata...

@✿....rossa alina....✿
hanya kita dan DIA hehe

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com