Jom main Kata Kekunci ~

17 ulasan:
Assalamualaikum ...
lama pulak tak tengok nuffnang...
ngeh2 ...dulu2 bukak nuff tangok uwang besar...skang lebih suka tengok kata kekunci haha...
mana tahu ade yang pelik2 macam nyah ujang ngan nyah naz...giler babas tekejut nyahhh haha
nasib baik xde kuwang2x...


hari neh


minggu ni

mggu lepas

bulan lepas

hati berbicara:
xde motif saje membosankan diri ..hehehe

17 ulasan:

  1. hahhaa...niq xleh post yg niq..bahaye...:p

    BalasPadam
  2. hohohoh.. ni mmg sah tade keje nih.. ngaa =p

    BalasPadam
  3. shida nyer kata kunci kbykan pasal perkahwinan...hahahahhaa....

    BalasPadam
  4. wah penuh orang cari artis malaysia je ni..:)

    BalasPadam
  5. demmm....!!! blog gua suci ma....


    naz tue tajuk jahat2

    BalasPadam
  6. wahh bermain seo dah skg, keep it up,
    jgn lupa letak meta tag

    Terkini : Fakta Menarik Tentang Tidur

    BalasPadam
  7. buhsan jugak... toink2 masuk SB...

    BalasPadam
  8. hahah tak ada nak buat ker?? kesian kesian..meh datang melawat kami pulak..kalau boring cakap je boring..

    ENTRY TERBARU: BLOG aku kalahkan Kosmo

    BalasPadam
  9. hihi..b0ring2 pun jadi gak entri kan..suka gak tgk keyword tu :)

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com