Follower Bertuah yang ke 2000 dan Menang Saguhati GA sis puan Bunga ~

20 ulasan:
Assalamualaikum ~ 
selamat pagi semua...
weeeeeee ~ semalam borak2 kat sahabat blogger nak cari follower bertuah yang ke 2000..
wah hari dah dapat follower itu..jeng2x... 
tapi one more surprised ... win GA sis puan bunga ..menang saguhati je hik2..
yang lain terer2 sume ...alhamdulillah semakin nak tinggalkan blog semakin sedih lak uhuu
semalaman menangis sob3x..kecian kat kyle ril terpaksa menadah telinga..
ngeh2 ...now im ok..its ok lah nak buat macammana kan...
so life must go on..whatever happen...
jom terjah mereka2..~


follower yang ke 2000 jatuh kepada tet tet tet..


ta sempat nak snap yang ke 2000 hihi..yg tudung pink itu ~

jom terjah blog beliau...
thanx dear ~ u r my follower yg bertuah kikikiki..
yang lain pun bertuah jugak..
syg korang sume ketat2 uhuuuu


menang GA sis puan bunga ... 
ni entry yang dalia juin 

apa2 pun thanx kat sis..sebab pilih dalia menang ..
sonoknye hehehe...jom terjah blog sis...cantek amat blog dia..suka tengok hehe..
kat bloglist dalia pun ade hehehe


hati berbicara :
thanx for everything muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

20 ulasan:

yatie's EPISODE berkata...

ala, terlepas peluang utk jdik yang ke 2000. ^^

btw, tahniah mng GA! (:

bantalbucuk berkata...

wah..congrats..! ^_^

Ujang9897 berkata...

nak gak..wow byk tol polower die..

Sunah Mohammad berkata...

wah, tahniah ye dear~~~

gaung berkata...

wah QDA da capai 2k follower..dapat hdiah lagi..xnk bagi angpau kat kami ker??hehehe

ENTRY TERBARU: Peraduan gadis carefree bebaskan bakatmu

nanakimie berkata...

wah,congrats!:)

IBNU QASIM berkata...

hahah...dah x der rezeki nk daptkan follower yg ke 2000...x per..boleh wat tok folowwer yg ke 3000 pulak....hehehe...

cacing berkata...

wahlaweh!!! ramai tu.... ape tips dapat pengikut ramai ni??? dah macam kongsi gelap dah... heeee

http://cacingpanas69.blogspot.com

Qaseh dalia adelia berkata...

@yatie's EPISODE
hehe xpe lah tetap ade di hati dalia..
welcome sis

Qaseh dalia adelia berkata...

@bantalbucuk
tq dear

Qaseh dalia adelia berkata...

@Ujang9897
byk ape ke bendenye

Qaseh dalia adelia berkata...

@Sunah Mohammad
tq sunah

Qaseh dalia adelia berkata...

@gaung
hehe kalau dpt 2ribu duit baru leh bg angpau

Qaseh dalia adelia berkata...

@nanakimie
tq dear

Qaseh dalia adelia berkata...

@IBNU QASIM
yeyy tggu ke 3ribu lak hehe

Qaseh dalia adelia berkata...

@cacing
guna toyol haha

Cik Puan Bunga berkata...

Tahniah babe! :)

... berkata...

as salam..
saya pun nak juga~ saya unfollow~, lepas tu dah nak sampai no. yang saya suka, saya follow semula~ haha

Qaseh dalia adelia berkata...

@Cik Puan Bunga
tq sis

Qaseh dalia adelia berkata...

@...
wekkk

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com