Follower Bertuah yang ke 2000 dan Menang Saguhati GA sis puan Bunga ~

20 ulasan:
Assalamualaikum ~ 
selamat pagi semua...
weeeeeee ~ semalam borak2 kat sahabat blogger nak cari follower bertuah yang ke 2000..
wah hari dah dapat follower itu..jeng2x... 
tapi one more surprised ... win GA sis puan bunga ..menang saguhati je hik2..
yang lain terer2 sume ...alhamdulillah semakin nak tinggalkan blog semakin sedih lak uhuu
semalaman menangis sob3x..kecian kat kyle ril terpaksa menadah telinga..
ngeh2 ...now im ok..its ok lah nak buat macammana kan...
so life must go on..whatever happen...
jom terjah mereka2..~


follower yang ke 2000 jatuh kepada tet tet tet..


ta sempat nak snap yang ke 2000 hihi..yg tudung pink itu ~

jom terjah blog beliau...
thanx dear ~ u r my follower yg bertuah kikikiki..
yang lain pun bertuah jugak..
syg korang sume ketat2 uhuuuu


menang GA sis puan bunga ... 
ni entry yang dalia juin 

apa2 pun thanx kat sis..sebab pilih dalia menang ..
sonoknye hehehe...jom terjah blog sis...cantek amat blog dia..suka tengok hehe..
kat bloglist dalia pun ade hehehe


hati berbicara :
thanx for everything muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

20 ulasan:

  1. ala, terlepas peluang utk jdik yang ke 2000. ^^

    btw, tahniah mng GA! (:

    BalasPadam
  2. nak gak..wow byk tol polower die..

    BalasPadam
  3. wah QDA da capai 2k follower..dapat hdiah lagi..xnk bagi angpau kat kami ker??hehehe

    ENTRY TERBARU: Peraduan gadis carefree bebaskan bakatmu

    BalasPadam
  4. hahah...dah x der rezeki nk daptkan follower yg ke 2000...x per..boleh wat tok folowwer yg ke 3000 pulak....hehehe...

    BalasPadam
  5. wahlaweh!!! ramai tu.... ape tips dapat pengikut ramai ni??? dah macam kongsi gelap dah... heeee

    http://cacingpanas69.blogspot.com

    BalasPadam
  6. @yatie's EPISODE
    hehe xpe lah tetap ade di hati dalia..
    welcome sis

    BalasPadam
  7. @gaung
    hehe kalau dpt 2ribu duit baru leh bg angpau

    BalasPadam
  8. as salam..
    saya pun nak juga~ saya unfollow~, lepas tu dah nak sampai no. yang saya suka, saya follow semula~ haha

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com