Moody ~

14 ulasan:
Assalamualaikum ...
selamat petang semua..
dunia hari ni banyak krisis dah ...krisis kat mesir ..hurmm hanya mampu doakan yang terbaik dan selamat sejahtera kesemuanya..tapi krisis2 ni ada pulak timbul cerita2 lain yang tak bez nak dengar kan..
kita tak nampak apa yang berlaku .. kita hanya mampu berserah padaNYA insyaAllah semuanya akan baik2 je..



hari ni dalia rasa macam takde mud..
tak tahu kenapa ..jiwa rasa resah ..fikiran rasa beku ...hati tak tenang ..
adakah rindu itu satu penyiksaan tapi adakalanya penantian itu sebenarnya  suatu penyiksaan ..
kenapa kah hati ...
disaat ini kau meronta2 seperti ingin pergi dari jiwa ku...
kalau kau pergi bagaimana perasaan ku nanti ...
boleh kah aku hidup tanpa secalit perasaan ..di saat orang lain ketawa aku tak mampu untuk mencalit sebuah senyuman ..
di kala orang berduka aku tak dapat menitikkan satu titis air mata untuk membasahi pipiku..
bagaimana untuk menjaga hati dan perasaan orang lain..
terlukakah mereka andainya aku sudah tidak punya perasaan ~
kadang2 aku tak tahu apa yang aku nak..kadang2 aku tak tahu apa yang aku fikir ..
kadang2 aku gembira tapi air mata yang menitis..kadang2 aku sedih tapi senyuman mengukir...
hidup yang berwarna warni yang punyai bintik2 hitam ...
andainya warna itu hilang pasti bintik2 itu menguasai segenap warna kehidupan ~
pasti kehidupan itu suram dan hanyalah gelap gelita ... 


hati berbicara :
tak perlu tanya kenapa adanya dan sebagainya ..
juz release my tension ...
.tamat.
lega siket ...biasa kalau mood cenggini bulan nak datang ahahahaha..:p

14 ulasan:

  1. alolo cayunk ucuk...kenapa nie...jangan mcm nie....sabar la esok lusa dia dtg tu...hilang la rindu tu

    BalasPadam
  2. g amik wudhuk...nanti cool..hehe

    BalasPadam
  3. salam petang selasa =)

    sabar yea, bila kita sedih baru kita akan rasa sunyi yang jauh yang pernah orang lain rasai selama ini =)

    BalasPadam
  4. karang sendiri ke ni ? best lahh :) ehehe .

    BalasPadam
  5. moga moga jiwa cepat sembuh...senyum senyum selalu ye :)

    BalasPadam
  6. @aDisH.sHidA
    hehe bukan sebab rindu lah shida syg ..ngee dah ok dah

    BalasPadam
  7. @Nadhirah-chan
    aik bez? karang sendiri lah ni bermain di benak fikiran hehe

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com