Thaipusam Festival in Thailand

10 ulasan:
Assalamualaikum semua...
amacam petang ni ok2 je ?or ada something nak share ngan dalia ?
hehe sedih? meh dalia  nak ubatkan.. gembira ? nak tumpang gembira ... kecewa ? dalia pujukkk... hehe mai sini olololo cyg mama (haha ape lah aku merepek)
emmm jom tengok festival thaipusam.. menarik tertarik betul..hinggakan takut untuk melihatnya..
nape ek diorang sanggup buat macam ni ?
adakah itu satu penghormatan pada agama diorang? nauzubillah ~
















hati berbicara :
tanya org atas ni tak sakit ke weh !

10 ulasan:

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com