Persembahan ala "tiger show" di putrajaya ?

8 ulasan:
Assalamualaikum...
tadi2 kawan suruh tengok satu blog ni ..
terkedek2 pergi tengok blog yang dia suruh tengok tu..
hurmmm nauzubillah.. ~ 
tengok lah sendiri... ~

 apa dah jadi pada dunia hari ni... yang bertudung pun ada siap tepuk tangan lagi...i dont know whats going on..tapi lu pikirlah sendiri..ni majlis ape ni eh?

 T________________T tua2 pun xsedar ke diri huhuhuhu

macam pondan pun ade...hehehe

cerita lanjut dr blog ni... juz tengok gmbar je ..berkaitan dengan politik aiyoooo xminat lak nak cmpur hal2 politik...tapi gambar2 kat atas ni rasanya xelok...


hati berbicara :
emmmmm ntahlah...

8 ulasan:

Jo Qusary berkata...

bukan tu lelaki ke?

azwa_amani berkata...

ishhh..ape lah nak jadi..amani pun merangkak gi terjah blog tuu..hehe

emieysandra berkata...

emm..mcm2 dunia skg ni, penonton ade yg bertudung k

Ika Razak berkata...

rasenye pondan ni.. perempuan takkan buat perangai macam ni la. :D

manggosteen berkata...

pondan kot..
sbb pompuan sblah tu saja je tgk laki tu raba pondan tu..

irwanpauzi berkata...

biasalah..dunia akhir zaman dah...entri yang bagus..boleh memantapkan keimanan...

caliph shuriken berkata...

ntah apa2.. sapa laa yg dok atur event cmni.. huh...

eXception berkata...

Salam semua, harap anda semua tak terpengaruh dengan cerita dari Pria Malaya yang terkenal dengan cerita fitnahnya… Pria Malaya juga antara yang kuat memfitnah DS Rais Yatim mengenai isu rogol amah… Apapun, Marriot Hotel bukan terletak dalam Wilayah Persekutuan Putrajaya, tetapi di dalam kawasan Negeri Selangor… Sila buka Google Map… Cuma Marriot Hotel menggunakan nama Putrajaya pada hotelnya di sana kerana kedudukan berhampiran dengan Putrajaya. Takde kesalahan jika Marriot menggunakan nama Putrajaya pada hotelnya… Yang menjadi isu ialah penganjuran perkara sebegini… Sepatutnya MB Selangor perlu jawab…

http://exception2008.blogspot.com/2011/01/dr-lo-lo-yang-bolo-marriot-hotel-dalam.html

P/S: Jangan terus percaya pada satu-satu berita jika tak tahu kesahihannya... Fitnah akhir zaman makin berleluasa...

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com