Kerana wanita lelaki terangsang 30 kali sehari..ek :X

3 ulasan:
Assalamualaikum semua..
rindu i tak ? haha giler perasan xde orang pun nak rindu kan kan kan ~ T_T
kelmarin kan kan kan..cuti kerja... so kuar kat bandar berejam2 tunggu bas..
sekoq pun tak ada bas yang melintas... haisyy tak pergi kan xboleh..
ada hal yang perlu di selesaikan... melampau bas ni.. rasa macam nak menangis col my hubby melepaskan geramm ...time tu dia baru je bangun tido..haha sian lak tak pasal2 dia kena dengar rintihan hati ..
ni gara2 banjir huhu pastu kan terpaksa helo2 kat abang suruh hantar p bandar..
nasib baik lah abg hantar kalau tak pah ke tua aku dok kat situ..
nak tahu pergi bandar buat apa?jeng3x... beli something yang menjadi idaman hati yeahhh... 
next episode..akan aku ceritakan ... 
dah2 jangan membebel ... ni nak cerita pasal terangsang2 pulakkk..opss malunya nak tulis ..grrrr tapi wanita jugak yang menyebabkan lelaki terangsang ... o makkk aihhhh gatal nya lelaki ye.. :x nak tahu kenapa ? mana tak terangsang kalau wanita ..

ada wanita yang memakai tudung singkat .. tapi di ikat tudung tu kat belakang leher ..maka nampak lah kegebuan leher dan dada wanita itu... sedangkan dalam ayat  Al-Quran menyuruh wanita memamkai tudung menutup dada,,
ada memakai tudung tapi berlengan pendek ( dalia lah tu huhu ) .. lengan tu pun aurat kan.. malah ada yang memakai tshirt yang ketat ..ada jugak yang memakai tshirt dah seluar londeh hingga menampakkan apa2 yang xsepatutnya 
pastu pakai jeans yang terlalu ketat sehingga menampakkan keseksian yang terserlah...paham2 je lah..
pakai tudung tapi berkebaya ketat... dan kain pulak belah kat depan..huhu menampakkan susuk badan..
bertudung tapi ber 'skirt'
dan banyak lagi yang boleh membuatkan lelaki terangsang..lelaki dan wanita lain keinginannya..lelaki jauh mudah naik syahwat berbanding wanita...sebab tu lah terjadinya rogol atau kes2 yang melibatkan wanita...so kalau nak selamat dunia akhirat jagalah aurat ... dalia pun banyak kekurangan nya jugak.insyaAllah sengaja berkonsi artikel ni...emm ramai yang bertudung sekarang ni sejuk mata memandang tapi berfesyen yang xsepatutnya memburukkan pula ye.. so berpada2lah kita :)

hati berbicara :
cuaca kat tempat dalia hari ni mendung je tak hujan dah... tapi xtahu lah petang2 kang hujan pulak :) jangan main hujan ye nanti kan demam pulak..

sumber rujukan : http://www.iluvislam.com/

3 ulasan:

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com