Hidup akan bosan bila ....................!

20 ulasan:
Assalamualaikum..(maaf panggilan title  aqu )
selamat pagi n gud morning semua..hehehe..
idea tada mari maaaa..so entry sampah je kot..ehehehe..
benda2 yang buat hidup tak tentu arah .. grrrrr 

-makanan 
sangat penting ! nanti kang pengsan..nak angkat pen pun tak larat ..hah !
pinjam foto mat gebu...lau xsuke gtau ye hehe


-handfon
mak aihhh penting tu ..mana tahu ada kecemasan ke hape ke.. leh colling2 (padahal tak tentu arah xleh meseg ngan pakwe ahahaha.. tapi kalau takde kredit pun takde guna )
poyo jee 


-seterika
ooooemmmgeeee... hehe kalau seterika takde rasa2 memang takmo pergi kerja dah .. takkan nak pakai baju tak bergosok n tudung terpelelot ! huwaaaa jatuh lah sahammm i haha tapi bengang bila pagi2 je xde letrik..terpaksa lah pakai tudung segera ..yg tak payah gosok.. tudung moden skang ni ler..
dari encek google

-duit
buat apa kerja letih2 lau xdapat duit haha..hidup ni perlukan duit jugak..nak beli beras ..nak makan nasi ..nak beli susu anak2 lagi haha..


hati berbicara:
yang paling penting dalam hidup ni.. adalah agama.. hidup akan kucar kacir kalau xde agama..so berpeganglah pada agama kita agama islam..
lapoo lahh nak g lunch

20 ulasan:

  1. salam

    tapi duit yg paling penting dalam kehidupan sekarang kan? Kalau takde duit ape pon xdpt nak beli.

    BalasPadam
  2. pilihan hati pun penting kan qaseh..hehe..=)

    BalasPadam
  3. ni yang buat atok lagi lapor tenung bege tu

    BalasPadam
  4. yg seterika dan duit tu sama la plak huhu...

    BalasPadam
  5. seterika penting gak ek..heheheeh

    BalasPadam
  6. takde streka takleh la iron tudung pagi2 nak gi keje hu3 :P

    BalasPadam
  7. @apezs shah
    wslm apehz betul tu mmg penting pun tmbah2 brg2 dah makin mahal uhuk2

    BalasPadam
  8. @Suhami Ahmad
    atok jgn tenung2 lah ..hehe kai spek dah tu kang

    BalasPadam
  9. @Ujang9897
    penting lah untuk menjage keterampilannn

    BalasPadam
  10. wowoowwo..makanan 2 sgat enak!!..duit 2 pn waa..rambang mata ..heheheh..hp x ksah sgat..haha

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com