Hidup akan bosan bila ....................!

20 ulasan:
Assalamualaikum..(maaf panggilan title  aqu )
selamat pagi n gud morning semua..hehehe..
idea tada mari maaaa..so entry sampah je kot..ehehehe..
benda2 yang buat hidup tak tentu arah .. grrrrr 

-makanan 
sangat penting ! nanti kang pengsan..nak angkat pen pun tak larat ..hah !
pinjam foto mat gebu...lau xsuke gtau ye hehe


-handfon
mak aihhh penting tu ..mana tahu ada kecemasan ke hape ke.. leh colling2 (padahal tak tentu arah xleh meseg ngan pakwe ahahaha.. tapi kalau takde kredit pun takde guna )
poyo jee 


-seterika
ooooemmmgeeee... hehe kalau seterika takde rasa2 memang takmo pergi kerja dah .. takkan nak pakai baju tak bergosok n tudung terpelelot ! huwaaaa jatuh lah sahammm i haha tapi bengang bila pagi2 je xde letrik..terpaksa lah pakai tudung segera ..yg tak payah gosok.. tudung moden skang ni ler..
dari encek google

-duit
buat apa kerja letih2 lau xdapat duit haha..hidup ni perlukan duit jugak..nak beli beras ..nak makan nasi ..nak beli susu anak2 lagi haha..


hati berbicara:
yang paling penting dalam hidup ni.. adalah agama.. hidup akan kucar kacir kalau xde agama..so berpeganglah pada agama kita agama islam..
lapoo lahh nak g lunch

20 ulasan:

apezs shah berkata...

salam

tapi duit yg paling penting dalam kehidupan sekarang kan? Kalau takde duit ape pon xdpt nak beli.

al_hakim berkata...

pilihan hati pun penting kan qaseh..hehe..=)

Suhami Ahmad berkata...

ni yang buat atok lagi lapor tenung bege tu

efa berkata...

yg seterika dan duit tu sama la plak huhu...

♥e'in♥ berkata...

yeah! e'in sokong..

Ujang9897 berkata...

seterika penting gak ek..heheheeh

Redzuan Kassim berkata...

nak duit skit....
hehehehe

KyLe berkata...

de lg yg penting hehe

Areliff berkata...

takde streka takleh la iron tudung pagi2 nak gi keje hu3 :P

Izamir Ridzwan berkata...

nak duit tu sikit..

Qaseh dalia adelia berkata...

@apezs shah
wslm apehz betul tu mmg penting pun tmbah2 brg2 dah makin mahal uhuk2

Qaseh dalia adelia berkata...

@Suhami Ahmad
atok jgn tenung2 lah ..hehe kai spek dah tu kang

Qaseh dalia adelia berkata...

@efa
eceh naluri perempuan mmg sama heee

Qaseh dalia adelia berkata...

@♥e'in♥
tq

Qaseh dalia adelia berkata...

@Ujang9897
penting lah untuk menjage keterampilannn

Qaseh dalia adelia berkata...

@Redzuan Kassim
amek lah tak malu hehe

Qaseh dalia adelia berkata...

@Areliff
tau pun..areliff pakai tudung gak eh

Qaseh dalia adelia berkata...

@Izamir Ridzwan
xleh

ARJUNA.Inc berkata...

wowoowwo..makanan 2 sgat enak!!..duit 2 pn waa..rambang mata ..heheheh..hp x ksah sgat..haha

Qaseh dalia adelia berkata...

@ARJUNA.Inc
hehehe jgn juling dah lah yeee

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com