Hari Merajuk Sedunia

28 ulasan:
Assalamualaikum..
hari saya nak merajuk ..haha..
saya jelez skang ini..
oh tidak...jangan tego saye di kala ini..
nak pergi membawa diri ke bulan..
bersama2 faizal ,shida,azureen dan yang tak pergi gath...
nak nanges guling2..haha
benci nye...
sedeyh T_T
jom kite berlepas ke sana kawan2..
haha.. tunjuk perasaan ...
bila cinta kini tak lagi bermakna..
yang tinggal kini hanyalah nestapa..
sob2x....
biarkan aku bersendirian di kala melihat bulan yang indah..
biar kan aku bersendirian melihat kamu bergembiraa...
uuuu uuuuu uuuuu 
uwaaaaaaaaaaa ~
haha

abang ben datang ketuk kepala baru padan muka..
ahhh xkira xkira dan xkira..biar lah semua nya berlalu pergi ...
haha dah meroyan ~ 
xkenal ujang ..xkenal syafiq..naz..sume2 kikikiki

28 ulasan:

  1. jom jom..kita dah hampir2 nak sampai ke bulan nie..bulan ke 2...dorg yg gath masih kat TS...apa barang kan..hahahhaa..ayat jeles punya nie

    BalasPadam
  2. jom ke bulan.. kalau xdpat g sane..
    lombok pun jadi ar.. sob sob

    BalasPadam
  3. @LinE PuTih LiNe HiTaM
    jangan lah pergi ke lombok..saye akan menemani hari2 mu ..haha bawak bertendang eh betenang

    BalasPadam
  4. nizam pun tak pergi jugak.... :(
    malam nanti tunggu dengar la diorg bising kat sahabat blogger kan... hehe

    BalasPadam
  5. @Nizam
    xpe nizam qaseh ade..kite sediakan plaster untuk ikat tangan mereka..biar mereka tak bising haha

    BalasPadam
  6. @CIK CIRA
    ambii flood kaitooo...
    jom
    jom


    jom


    jommm
    haha

    BalasPadam
  7. nk ikut gak r..s0b2..jeles ni,uwaaaa...6t tgok gmba dorg gath lgi sdeh..

    BalasPadam
  8. waa.nak join naik bulan jgak!
    errr..
    boleh ke?
    hahaha :P

    BalasPadam
  9. bulan?? kenapa ke bulann..gi bintang lah jom :D

    BalasPadam
  10. adesss tacik terok ney cik qaseh ney . dari SB fb smpi entry belog . hahah . relax dear , oshin pun tak dapat pegi jugok!!1 uuwwwaaaa(*tertiba)

    BalasPadam
  11. @Haziq Yaacob
    bintang kesik g bulan lah beso sikit nak tampung air mata hahaha

    BalasPadam
  12. Setuju giler hari nie hari merajok sedunia...
    huhu...;(
    Tabah keay,

    BalasPadam
  13. loooo majuk..... meh sini meh meh meh,... apak banje nasik ayam

    BalasPadam
  14. lagi merajuk lg shomel....

    merajuk dgn mama ke? dh lama tak bertandang blog mama nih...hehee

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com