GEGAR BLOG : Soalan BONUS ( 1 ) TOPUP RM30

18 ulasan:
Assalamualaikum
saje2 je letak header abg..abg xsuruh pun ..xpe lah sebab mcm xbes je kalau xletak hahaha
Soalan berdasarkan pada blog penaja : FASIHAH SUPIAN
  1. Soalan pertama .. Apakah warna asal blog penaja soalan bonus ( 1 ) ini ? Letakkan gambar print screen gambar template asal sekali ..
  2. Apakah pendapat anda mengenai warna baru blog penaja ?
    • Berikan kelemahan yang ada dalam blog beliau
    • Cadangan untuk mencantikkan lagi blog beliau
  3. Berapa ekor kumbangkah yang terdapat didalam blog beliau ?
jawapan
warna asal - hijau 

kelemahan yang ada
tiada kelemahan dah bagi dalia..dah cantek..menarik dah coz warna tu hijau ...warna baru nmapk lebih berwarna warni ,,,

cadangan 
letak gmbar tuan umah bagi menarik haha.... header tu bagi lawa sikit ... banyak yang boleh buat tertarik..yg penting entry tu memang always menarik...so menarik tertarik kau mmg de bomb hehe.. banyak agy tapi dalia nak tolong pun tak bape pndai haha..

kumbang - 12 ekor


18 ulasan:

  1. Salam .. wow pantas la ...

    hebat. :)

    BalasPadam
  2. hehehe....yea..byk cdangan..saya pun bukan pakar sangat bab2 nie...tq2 :)

    BalasPadam
  3. aaa.baru balik main futsal.. xsempat join.. =(

    BalasPadam
  4. tak perasan dah ada soalan..adess =.=

    BalasPadam
  5. Tahniah....ngee, awak mmg pantas eh..

    BalasPadam
  6. @iqbalhakimi
    cape suh main futsal weekkk..tu lah xajak kite sgt haha

    BalasPadam
  7. owh...cmtu rupanya nak jwp...berdasarkan blog penaja je ke???
    emmm....ok...tahniah.....gud luck...

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com