Entry Penghargaan ...

29 ulasan:
Assalamualaikum..
selamat pagi semua..
yeyy topup dah dapat dah ...RM30 ..sape nak ..meh nak share hehehe..wekkkk
so dalia nak tq3x kat abg ben..kalau kira2 banyak dah dapat dari segmen abg ben huhu..sory ye kawan2 asek muke dalia je..huk2 jangan benci kite lak..emm dalia tak bersalah hehe..
n tq sangat2 kat penaja yang sudi bagi hadiah topup..
dah dapat dah tadi...yeyyy...
so jom up trafic penaja kita...
FASIHAH
kalau nak bodek r ye..ngeee gurau je ~ 
tq for everything ~

29 ulasan:

  1. wahh..syoknye dpt top pup free

    BalasPadam
  2. qaseh num 1
    hehehee
    tahniah qaseh
    meh kongsi dgn shda krdt de 4sen dr mgu lepas lagi nie

    BalasPadam
  3. klu ang anggap den ni kawan bek, shara rm 5 pon jadi la, tlgla T_T

    BalasPadam
  4. hoh..kene ban QDA dari ikut ane2 segmen ag...hhahahhahahhaa.... T___T aku x penah menang ni

    BalasPadam
  5. hoh..kene ban QDA dari ikut ane2 segmen ag...hhahahhahahhaa.... T___T aku x penah menang ni

    BalasPadam
  6. @nazirulhazwan~
    hahah sebarang keputusan tidak di layan...cium kaki gue dulu kah2x

    BalasPadam
  7. ha ni no cacing....019-4123456... share topup ngan cacing.. hehehehe

    BalasPadam
  8. dalia leh share a top up kan...hehe..mtk 5hengget!

    BalasPadam
  9. banyaknye referring URL dari blog Dalia..hehehe akhirnya dapat online...

    BalasPadam
  10. okeh!jeles!
    tak salah kan?
    haha..congrats!!

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com