Cinta sejenis : mengapa mencabar fitrah Ilahi

5 ulasan:
Assalamualaikum...
selamat petang semua..
mengantok sangat ni..kepala pun dah ting tong..
tadi rest pukul 1(balik rumah) lepas tu buat apa yang patut..
duk peluk2 bear tak sedar pulak tertido..
krengggggggg bunyi meseg masuk dah pukul 2.45 cepat2 bangun dengan muka yang agak mamai..
cepat2 siap2 pergi kerja..berenang pulak dalam air banjir..
sampai lah kat tempat kerja pukul 3 hehehe..
gilerrr betul nasib baik gak tersedar ..kalau tak tersedar kan nayeeeeee !
tengok2 dah banjir..macam pulau dah jadi pasir tu haha

tapi petang ni kita tinggalkan cerita banjir kita story mory tentang hubungan sejenis ni..nauzubillah..
kita pun dah dewasa so tau lah hubungan sejenis tu apa..
perempuan berpasangan dengan perempuan atau lesbian
lelaki berpasangan dengan lelaki atau gay...
tau tak dalia geli sangat dengan hubungan ni.. kenapa lah memilih hidup macam ni ye..
ada sesetengah tu beralasan benci kat lelaki dan lebih suka pada perempuan coz perempuan ni memahami n then buat lah perkara terkutuk... u olz know what i mean...
nasib baik lah perkara terkutuk tu tak boleh menyebabkan mengandung kan..kalau boleh lagi lah bertambah umat2 nabi Muhammad hasil perkara yg terkutuk ! 
haisssyyyy sedar lah...
kaum adam hanya di ciptakan untuk kaum hawa..
xada istilah kaum adam untuk kaum adam dan sebaliknya..
jangan cuba mencabar fitrah ilahi...
buruk padahnya kelak..so kalau ada antara kita yang termasuk dalam golongan2 ni balik lah kepangkal jalan..masih ada waktu untuk kita pulang ke tempat asal kita..sebelum terlambat..
cubalah untuk berubah..mintaklah pandangan2 ustaz atau kaunseling kalau kita tak mampu untuk menolaknya seorang diri....tawakaltualallah ~

"Hai sekelian manusia , bertaqwalah kepada Tuhanmu yang telah menciptakan kamu daripada diri yang satu dan daripadanyalah Allah menciptakan isteinya dan daripada kedua-duanya Allah memperkembangbiakkan laki-laki dan perempuan yang banyak."
Maka jelaslah, sifat semula jadi alam ini adalah lelaki akan tertarik kepada perempuan dan perempuan akan tertarik kepada lelaki. Itulah fitrah yang diciptakan oleh Allah SWT. Fitrah tidak mudah untuk berubah dengan sendirinya. Kecuali diubah oleh tangan-tangan manusia yang berani untuk mencabar kehebatan yang Maha Mencipta segalanya.
hati berbicara :
kenapa terjadi nya cinta sejenis ni?naluri cinta yang datang dari hati ? ataupun untuk memenuhi kepuasan syahwat semata2.. siang dan malam..malam dan siang sesuatu hala yang berlawanan... adam dan hawa..hawa dan adam itu lah yang terjadi sejak azali..janganlah mencemarkan kejadian itu dengan perasaan nafsu semata2..atau pun tunggu laknat dari Allah spt umat2 terdahulu ~ 

5 ulasan:

  1. huh kalu xmsg tp confirm xbgn kan hehe....hubungan sejenis ek sungguh menggelikan dan menjengkelkan isy2

    BalasPadam
  2. @KyLe
    hehehe a.ah kalau xmsg tadi xabngun dah ase... tq... yup geli i

    BalasPadam
  3. em susah nak cakap bab isu nie.. semua org tau hukum, tapi susah nak ikut kan. kite doakan mereka pulang ke pangkal jalan :)

    BalasPadam
  4. mintak dijauhkan..kelak akan dilaknat oleh Allah swt..mereka ni tak belajar dari kaum terdahulu...semoga dibukakan pintu hari mereka ni kejalan yang benar..amin..


    btw,guane ganung hujan lebat ke cik qaseh?..hehe

    BalasPadam
  5. wan x tahu nak cakap apa..cakap lebih2 kan tak elok..kita sama2 la ubah diri kita kearah kebaikan..Allah itu maha Adil..ujian diberikan tanda dia sayang kita..

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com