Cantiknya wanita itu ~

4 ulasan:
Assalamualaikum....
selamat petang adinda dan kekanda ~ 
sihat tak petang ni... ? yang tak sihat tu jangan degil2 haaaa..makan ubat !
tapi kesembuhan tu hanya milik Allah s.w.t .. andainya Allah s.w.t tidak mengizinkan kita sihat ubat tu takkanmampu menyembuhkan... cuma kita berusaha dan bertawakal semoga di sembuhkan.setuju ? gud2..
hurmmm wanita ~ bersyukur jadi wanita byk keistimewaanya..melebihi lelaki..

wanita hiasan dunia seindah hiasan adalah wanita solehah...sometimes wanita tu ibarat bunga kalau tak di jaga dengan baik ..ia akan layu jua.. sometimes bunga yang cantik tak semestinya wangi..sometimes bunga yang hodoh itu sangat wangi... spt wanita  yang penuh mulia ~ penuh sifat malu ...

Cantiknya seorang wanita bukan kerana lipstik yang dipakai yang menghiasi bibir yang mengukir ..bukan jugak kerana mekap yang menghias raut wajah 
Cantik seorang wanita,sebagai remaja bukan pada kegebuan kulitnya yang terdedah 
Cantik seorang wanita,sebagai isteri yang menempuh badai bersama2 suami yang sentiasa di sisi suami 
Cantik seorang wanita,sebagai hawa bukan kerana meruntuh iman kaum2 adam 
Cantik seorang wanita,sebagai anak tidak terjerat dengan kederhakaan pada ibu dan ayah'
Cantik seorang wanita,sebagai menantu menjauhi pergaduhan antara ipar dan duai
Cantik seorang wanita,sebagai ibu..membuai anak di kala suami diulit mimpi 
Cantik seorang wanita,sebagai mentua berusaha memberi kasih sayang dengan sama rata kepada semua 
Cantik seorang wanita,sebagai nenek memberi teladan kepada cucu cicit 
Cantik seorang wanita,sebagai warga tua menghitung hari dengan selembar kemaafan 
Cantiknya wanita itu sebagai akidah , mengandam rindu kekasih di atas tikar sejadah ~

hati berbicara :
tak mampu nak jadi wanita macam kat atas tu ..hurmmm :(




4 ulasan:

  1. insya'Allah qaseh akan sampai ke situ satu masa nanti...saya doakan.. :)

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com