Apesal hah!!!!

4 ulasan:
Assalamualaikum
hurmmmm korang sihat tak hari ni...
tadi bangun pagi....
wahhhhhhhhhh rumahku di tenggelami air hujan...
so nak bagitahu yang terengganu sekarang banjir...
nak pergi kerja tadi terpaksa berenang kuak lentang ..
disebabkan oleh air yang melintas di atas jalan tar..
terpaksa angkat kain dari basah .. nasib xde orang nampak.. dosa dah kat situ tunjuk2 aurat hehe
papepun alhamdulillah... 

tajuk entry xde kena mengena dengan banjir! 
cuma nak bagitahu why why why why !
kenapa buat macam ni kat dalia.. apa salah ku..
tidak ku minta lahir ke dunia ~
ehhhh ehhh poyo je kan..
sebenarnya ni nak tanya kenapa entry2 lambat keluar kat dashboard hah..
tersilap setting ke apa...emm rasanya xada permainan antara dali dengan setting..
so why?
kelmarin dr entry pagi smpai lah ke petang baru lah semua keluar kat dashboard..
apakah ! 
owhhh tak mahu dalia berblog dah ye... oooo tak suka ye..
xpe2 dalia stop here ...bye !
sekian time kaseh !


4 ulasan:

  1. hurm..nak cakap pon tak tahu! tp jgn smpai nak berheti berblog..hehe :P

    BalasPadam
  2. hoh alah xmo leh majuk2 t klua la 2 blog gah xbtl kot :)

    BalasPadam
  3. saspenn jek...adehh

    hehe akak pun kena mcm tu semalam..nk edit posting mak aih berkurun2....

    blogger tgh demam kot...hik3

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com